  • Data: 2013-02-04 18:23:47
    Temat: Re: (humor) najdroższy piekarnik
    Od: "Grzegorz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    tabliczki znamionowej 250kW kiełbasę piekliśmy. W wątku chemicznym gorzałę z
    próbówek piliśmy. Niepozornie taka próbówka wygląda a pięćdziesiątka w nią
    wchodzi. Ładnie z tego się łyka a złudzenie optyczne że mała powoduje
    szybkie uwalenie się na sztywno. Najcieplej jednak wspominam picie z butelki
    spirytusu pod wodę z pompy. W sumie to nie wspominam bo jakoś szybko czucie
    straciłem. Młodzi teraz już nie mają takiej fantazji.

    Pracowałem kiedyś w pewnej wojskowej jednostce podległej DWLOT.
    Jako osoba z działu uzbrojenia i elektroniki miałem swój przydział
    spirytusu bo komputer to urządzenie elektroniczne i się należało.
    Często ten niewystarczający przydział uzupełniało się tzw. śmigłowcówką;
    znaczy się płynem do spryskiwaczy samolotowych (czysty alkohol).
    Piło się wschodnim zwyczajem na stojąco, pod natarty kciuk.
    Wymagał tego "protokół dyplomatyczny".

    Po wielu, wielu latach, jak wiatr zaczął wiać z innej strony, mój zakład
    pracy
    odwiedziła delegacja z NATO.
    Żeby nie wyjść na wschodnioeuropejskich dzikusów alkoholu nie
    podawano oficjalnie. Pito dyskretnie, tak by goście co złego sobie
    o nas nie pomyśleli.
    Gości podjęto garmażerką kupioną na mieście.
    I się stało.

    Na następny dzień lotniskowy sierżant prostym wojskowym językiem złożył
    raport:
    Melduję, że się posrały wszystkie Niemce i jeden z Naszej strony.
    Prawdopodobnie kapuś bo nie pił.

    ps.
    "Zawodowego" munduru nigdy nie nosiłem.
    w/k