  • 1. Data: 2013-02-03 03:54:05
    Temat: (humor) najdroższy piekarnik
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Takie coś przypadkiem znalazłem

    http://allegro.pl/piec-do-plytek-pcb-conrad-reflow-5
    30330-us-du-i2935040888.html

    I się zastanawiam - jak sądzicie, jaka jest szansa, że się znajdzie
    kupiec ? :)

  • 2. Data: 2013-02-03 10:55:31
    Temat: Re: (humor) najdroższy piekarnik
    Od: "Grzegorz" <n...@g...pl>

> [...]
    30330-us-du-i2935040888.html

    > I się zastanawiam - jak sądzicie, jaka jest szansa, że się znajdzie

    Cena rynkowa: 1026zł
    Za pół ceny?
    Leżak magazynowy (ze śladami "normalnego magazynowania")
    Z gratisowym miernikiem?
    Na pewno się znajdzie.
    Sprzedawca o tym nie pisze ale w tym piecu można sobie nawet pizzę upiec.

    Naiwny się znajdzie nawet pomimo tego:
    http://www.nhl.pl/index.php?showtopic=16052
    http://allegro.pl/show_user.php?uid=14087751&type=fb
    _all&feedback_type=fb_recvd_neg

    w/k

  • 3. Data: 2013-02-03 11:36:57
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-02-03 03:54, sundayman pisze:
> [...]
    30330-us-du-i2935040888.html

    > I się zastanawiam - jak sądzicie, jaka jest szansa, że się znajdzie
    Nie ma szans, bo nie ma podanej efektywności energetycznej. Nie kupię
    przecież takiego pieca do płytek co ma B lub C! musi być A++ ;)

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 4. Data: 2013-02-03 13:32:44
    Od: "Kan" <f...@r...tw>

> [...]
    30330-us-du-i2935040888.html

    > I się zastanawiam - jak sądzicie, jaka jest szansa, że się znajdzie kupiec

    Kupiłem żonie całkiem podobny. Wiedziałem, że nie umie gotować. Zamiast PCB
    wstawiała tam np. rybę.

  • 5. Data: 2013-02-03 15:08:08
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Ty sie smiejesz a ja dokladnie ten piekarnik mam
    i jestem z niego bardzo zadowolony :)

  • 6. Data: 2013-02-03 15:18:43
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 3 lutego 2013 03:54:05 UTC+1 użytkownik sundayman napisał:
> [...]
    30330-us-du-i2935040888.html

    > I się zastanawiam - jak sądzicie, jaka jest szansa, że się znajdzie

    W jakimś supermarkecie widziałem nieduży opiekacz za 120 złotych. Z termoobiegiem
    był. Znaczy się wentylatorek w środku miał co by powietrze gonił i temperatura była
    wszędzie taka sama. W warsztaciku mam przykręcony do ściany przedpotopowy rożen
    elektryczny. Ociepliłem go płytami do kominków. Niezwykłe przydatne urządzenie przy
    malowaniu, klejeniu, utwardzaniu żywicy. Farba co się ją w opakowaniu aerozolowym
    kupuje, jeśli po malowaniu zostanie wygrzana przez dwie godziny w osiemdziesięciu
    stopniach nabiera lepszych właściwości niż jak wyschnie na powietrzu.

  • 7. Data: 2013-02-03 20:01:30
    Od: "Grzegorz" <n...@g...pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    > Ty sie smiejesz a ja dokladnie ten piekarnik mam
    > i jestem z niego bardzo zadowolony :)

    W zasadzie to niby czemu nie...?
    Pamiętam jak kiedyś z pewnym lekarzem zamówiliśmy pizzę.
    Była zimna to jedna pielęgniarka odgrzała nam ją w sterylizatorze.
    w/k

  • 8. Data: 2013-02-03 20:24:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 3 Feb 2013 20:01:30 +0100, Grzegorz napisał(a):
    > W zasadzie to niby czemu nie...?
    > Pamiętam jak kiedyś z pewnym lekarzem zamówiliśmy pizzę.
    > Była zimna to jedna pielęgniarka odgrzała nam ją w sterylizatorze.

    Ech te herbatki u chemikow - parzona w zlewkach, gotowana laboratoryjnym
    palnikiem, pod wyciagiem :-)

    J.

  • 9. Data: 2013-02-03 23:25:24
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-02-03 15:08, Jakub Jewuła pisze:
    > Ty sie smiejesz a ja dokladnie ten piekarnik mam
    > i jestem z niego bardzo zadowolony :)

    Ale nie o to mi chodzi - sam mam podobny, i używam dokładnie w tym celu
    - do reflow. I gitara, tyle, że kupiony na allegro za 40 zł :)

    O to mi chodziło, przecież to najzwyklejszy piekarnik, co to w tesco na
    tony po 100 zł.

  • 10. Data: 2013-02-04 00:13:51
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 3 lutego 2013 20:24:13 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Ech te herbatki u chemikow - parzona w zlewkach, gotowana laboratoryjnym
    >
    > palnikiem, pod wyciagiem :-)
    >

    > J.

    Nie zna życia kto nie służył w marynarce W piecu hartowniczym, według tabliczki
    znamionowej 250kW kiełbasę piekliśmy. W wątku chemicznym gorzałę z próbówek piliśmy.
    Niepozornie taka próbówka wygląda a pięćdziesiątka w nią wchodzi. Ładnie z tego się
    łyka a złudzenie optyczne że mała powoduje szybkie uwalenie się na sztywno.
    Najcieplej jednak wspominam picie z butelki spirytusu pod wodę z pompy. W sumie to
    nie wspominam bo jakoś szybko czucie straciłem. Młodzi teraz już nie mają takiej
    fantazji.