  • Data: 2010-07-09 12:28:59
    Temat: Re: gruchot z 1997 r - co moge z nim zrobić?
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ert pisze:
    > Jest sobie Corsa z 1997 1,4 16V i wlasnie strzelil pasek rozrzadu
    > Autko jest juz troche podgnite i ogolnie chyba nie oplaca sie juz tego
    > naprawiac
    > Co moge zrobic z takim autem aby najlepiej na tym wyjsc i nie doplacic?

    Wystaw na allegro jeśli nie jest kompletnie zjedzony to jeszcze jakąś
    kasę za niego rozsądną dostaniesz. Ja ostatnio trafiłem do astry kolegi
    kompletną głowicę 1.4 16v za 300zł i nadal lata autem a też się
    zastanawiał czy zezłomować. Ale po oględzinach blachy stwierdziłem, ze
    jak ma to zezłomować i kupić kolejnego trupa to lepiej to naprawić
    pojeździć kilka mc uzbierać i kupić coś nowszego.

    --
    krzysiek82