  • Data: 2009-03-16 20:38:06
    Temat: Re: gasket - uszczelka czy teżpodkładka?
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Mar, 19:45, "kogutek" <k...@v...pl> wrote:
> [...]
    On

    > A czy mógłbyś w jakiś sposób uwiarygodnić swoją hipotezę. Najlepiej przykładem z
    > literatury fachowej.

    A cóż tu uwarygadniać? Poszedłem na dół, wziąłem jakąś starą świecę:
    BOSH (14mm)- pierścień zagięty w trzykrotne S. Magnes go mocno trzyma,
    ale to nierdzewka, więc albo ferrytyczna albo duplex (stawiam
    sześciopak na ferrytyczną 430-tkę albo coś obok tego- ktoś przyjmie
    zakład?). Dokładnie jak w tym patencie:
    http://www.freepatentsonline.com/y2004/0066124.html
    Nierdzewka ma 20 razy gorsze przewodnictwo cieplne od miedzi. Masz
    jakiś pomysł czemu te głąby izolują cieplnie świecę od głowicy silnika
    skoro TT twierdzi że to ma świetnie przewodzić ciepło? Może jeszcze
    ciebie nie odkryli po prostu?
    Konrad