eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowafotografia bezplatnaRe: fotografia bezplatna
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: de Fresz <d...@n...o2.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: fotografia bezplatna
    Date: Wed, 16 Jun 2010 10:57:41 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 49
    Message-ID: <hva3m5$gb3$1@inews.gazeta.pl>
    References: <T...@n...onet.pl>
    <4c0bf1f2$0$19170$65785112@news.neostrada.pl>
    <3dUOn.52817$h57.34698@newsfe22.iad> <huh6qq$706$1@inews.gazeta.pl>
    <hui4gv$5gn$1@news.onet.pl>
    <s...@d...media-lab.com.pl>
    <hui7nn$ea4$1@news.onet.pl>
    <d...@k...googlegroups.com>
    <hujfl4$pv4$1@inews.gazeta.pl> <humdui$plh$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: vpn-gw.just.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1276678661 16739 194.114.146.193 (16 Jun 2010 08:57:41 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 16 Jun 2010 08:57:41 +0000 (UTC)
    X-User: defresz
    User-Agent: Unison/1.8.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:858557
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2010-06-08 23:50:56 +0200, "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> said:

    > to w a nie powoduje spadek cen.
    >> Jest spora grupa tematów , do których "amator" nie podejdzie nawet.
    >>
    > Jaki to procent tematów?

    Wbrew pozorom nie tak mały. Policz cały rynek reklamowy, modowy,
    sportowy i część przyrodniczego. Prasa i serwisy informacyjne biorą
    dużo ilościowo, ale mało płacą, ale do tego nie ogranicza się rynek
    fotografii profesjonalnej.


    >> Empiria temu przeczy. Tzn sprzeda jakieś 5% tego co konkurencja
    >> dysponująca profesjonalnym produktem reklamowym.
    >
    > Jakość zdjeć prezentowanych w większości folderów reklamowych jakoś nie
    > zawsze kojarzy mi się z 'profesjonalnym produktem'. Często widzę
    > przeciętność, nawet wręcz bylejakość...

    I ta bylejakość kosztuje zazwyczaj więcej niż 1k zł za zdjęcie (pomińmy
    gazetki hipermarketów). Te dobre zazwyczaj zaczynają się od
    wielokrotności tej stawki.


    >> Czy ja pisałem o gazetach ? Koszt tych kilku zdjęć to i tak jest
    >> procent , góra dwa kosztów porządnej kampanii reklamowej , i ułamek
    >> promila wprowadzenia produktu na rynek.
    >
    > Kolejny raz zapytam o procent - jaki procent zleceń stanowią poważne
    > kampanie reklamowe?

    Otwórz pierwszą lepszą gazetę i policz reklamy. Do ~90% potrzebne były
    zdjęcia, większość kosztowała od paru tys. do parudziesięciu (sic!).


    > Nie wątpię, ze przy poważnych kampaniach reklamowych tak włąśnie się
    > rozumuje. Ale... ile takich kampanii jest? Podejrzewam,.że to w sumie
    > niewielki, można powiedzieć niszowy segment rynku.

    Nie żartuj sobie. Nie masz telewizora, kioski omijasz szerokim łukiem,
    a widząc billboar zamykasz oczy? Do całej tej makulatury użyte zostały
    jakieś zdjęcia, w znakomitej większości wymagające poziomu umiejętności
    i sprzętowego przekraczającego możliwości 95% amatorów.

    --
    Pozdrawiam
    de Fresz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: