  • Data: 2010-06-16 13:31:24
    Temat: Re: fotografia bezplatna
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    de Fresz pisze:

    > Spytaj tych, co zawodowo trzaskają sport, albo zwierzątka.

    Tak sobie wertuję kilka gazet z reklamami - ani sportu, ani zwierzątek.

    > Taaaaa i już te programy same lepiej wiedzą, czy zdjęcie zyska na
    > płytszej czy większej GO, jak krótki czas jest potrzebny i na jakiej
    > ogniskowej.

    Program zrobi wyraźnie i kolorowo czyli tak jak oczekuje widz.

    > Pomijając takie duperelki jak oświetlenie i stylizacja.

    Estetyka kadru to właśnie oświetlenie i stylizacja.

    > Optymalizacja wydatków nie polega tylko na kupowaniu barachła za 1/10
    > ceny porządnej roboty.

    Ale to barachło coraz mniej jest barachłem.

    > Szczęśliwie ja mam do czynienia z jakąś inną branżą reklamową. Owszem,
    > jest cięcie kosztów (wystarczy powiedzieć, że przez ostatnie 10 lat
    > stawki się prawie nie zmieniły, a czasem nawet nieco spadły, co biorąc
    > pod uwagę inflację realnie jest obniżką), ale jakoś nikomu nie
    > przychodzi do głowy brać byle kogo z ulicy za grosze.

    Spoko, lecicie na starej kadrze. Ja też tak lecę, choć branża zupełnie inna.
    Przyjdzie jednak dzień, że kto inny przyjdzie z ramienia tej samej firmy
    i co innego powie.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl