  • Data: 2010-06-14 07:10:27
    Temat: Re: fotografia bezplatna
    Od: l...@l...localdomain szukaj wiadomości tego autora

    W poście <hv3mnp$523$1@news01.versatel.de>,
    Kostek Wycirowski nabazgrał:

    > A taka prawda, to gówno prawda. Gdzie masz tych nastolatków, co to wydają
    > 600 zł miesięcznie na gry?

    Może Cię to zdziwić, ale... Tu* :]

    > Nie kupiłby ani jednej, więc firma gówno
    > straciła. Zyskała jedynie bezpłatną reklamę, bo a nuż kolega u "pirata"
    > zobaczył grę, spodobała mu się, a że ma bogatego tatusia, to kupił. Gdyby
    > Microsoft w pewnym czasie walczył z piratami, to Gates byłby dzisiaj na
    > zasiłku, a PC-ty oglądał byś przez szybkę. W muzeum niedanych pomysłów.

    Jak widzę detektor ironii szwankuje :] W każdym razie jak już serio chcesz
    argumentować przeciw tezom BSA, to postaraj się robić to porządniej. Polecam
    lekturę:
    http://blog.wolfire.com/2010/05/Another-view-of-game
    -piracy
    W szczególności źródła wymienione w tym tekście to twarde argumenty.

    * - nie, nie ja, ale ludzie w kraju gdzie przeciętna płaca jest w okolicach
    10 tysięcy jakoś inaczej patrzą na wydatek 600pln na przyjemności

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    Klastrami Polska stoi