  • 11. Data: 2009-05-08 07:43:10
    Temat: Re: (foto) sezon ślubny rozpoczęty ;)
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Użytkownik "Niedzwiedz" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gtvkhg$bks$1@inews.gazeta.pl...
    > tak tak teraz bede grupe katował :) na pierwszy rzut 25 kwietnia :)
    >
    > zapraszam
    >
    > http://mariuszspruch.blogspot.com/

    sa zdjecia w Twoim wykonaniu zajebiste ktorymi warto sie chwalic i
    pokazywac ale z tym slubem bym sie wstrzymal i zrobil reklame jakims
    nastepnym. ;)

    Roger

  • 12. Data: 2009-05-08 07:52:07
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > powiedzcie mi czemu na zdjeciach slubnych w oczach p mlodych zawsze
    > widze wdziecznosc ?

    I ulge ;)

  • 13. Data: 2009-05-08 07:52:11
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > a kto powiedzial ze BW maja byc BW ? a nie mdle BW jest jakis przepis
    > na to ?

    Jak sobie Zosia zyczy :)
    IMO wygladaja na zle obrobione, szczegolnie ze sa rozne.

  • 14. Data: 2009-05-08 07:57:45
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    powiedzcie mi czemu na zdjeciach slubnych w oczach p mlodych zawsze
    widze wdziecznosc ?

    czy moze to tylko moje zludzenie?

    ___________

    a ja dlaczego w oczach przyszlych panow mlodych przed ich
    impreza widze zazwyczaj wymalowane przerazenie i ciche
    wolanie niech to sie wreszcie skonczy :) tak w 65% przypadkow.

    Ja jestem zdania ze slub to jest typowo babska impreza i
    wymyslona dla kobiet, pod nie robiona i przez nie glownie
    organizowana :)

    Roger

  • 15. Data: 2009-05-08 08:04:30
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Roger from Cracow pisze:

    > Ja jestem zdania ze slub to jest typowo babska impreza i
    > wymyslona dla kobiet, pod nie robiona i przez nie glownie
    > organizowana :)

    Nie trzeba być wielkim filozofem, żeby do tego dojść. Czy jak ustawisz
    gości w rządku, to łatwo rozpoznasz pana młodego? Nie rzuca się w oczy
    na tle innych młodych mężczyzn, co? A pannę młodą? Na pierwszy rzut oka. ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 16. Data: 2009-05-08 08:08:39
    Od: a402 <z...@o...pl>

    Niedzwiedz pisze:

    Ja tam amator jestem ale napisze jak to widze.

    Pierwsze troche za mała go, Drugie oko mogło być jednak bardziej ostre.

    Trzecie, tatus ma jakąs taka nieforemna głowe.

    Siódme, alchemik znów ma naciągniety łepek.

    Witraże niełatwa sprawa ale stać Cie na lepsze podejście do sprawy.

    Nastepne po witrażach - nie podobaja mi sie te zupełnie białe plamy.

    Fotka pprzed okularami - panienka ma znowu rozjechana buzie.

    Okulary - sztuka dla sztuki.

  • 17. Data: 2009-05-08 08:31:10
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Niedzwiedz napisał(a):
    > tak tak teraz bede grupe katował :) na pierwszy rzut 25 kwietnia :)
    >
    > zapraszam
    >
    > http://mariuszspruch.blogspot.com/

    Po mojemu to nadużywasz UWA, masakrując ludzi. Wygląda jakby agresywny
    reporter wciskał się koniecznie przed innych agresywnych reporterów.
    Wiem że tak jest łatwiej objąć wszystkich, ale efekt jest wg mnie
    tragiczny. Wiem, że lubisz UWA, ale do ludzi trzeba ostrożniej.
    Jeśli już koniecznie musisz, to może chociaż przerób to na cylindryczne
    panoramy?

    --
    Mirek

  • 18. Data: 2009-05-08 09:05:24
    Od: Niedzwiedz <n...@g...pl>

    Jakub Jewuła pisze:

    > Jak sobie Zosia zyczy :)
    > IMO wygladaja na zle obrobione, szczegolnie ze sa rozne.

    tak zywkla konwersja w PSie na greyscale ;)

    spoko dzięki za komentarze :)

    Niedzwiedz
    www.mariuszspruch.pl

  • 19. Data: 2009-05-08 09:10:47
    Od: Niedzwiedz <n...@g...pl>

    marzył bym o miejscach gdzie można było by pracować 35mm a nie 17 ,
    polskie warunki mieszkaniowe nie rozpieszczają , a klimat pokazać
    niełatwo , stad agresywna walka o miejsce,

    reportaz slubny, to nie dwie perełki na cały ślub to całość opowieści od
    początku do końca dnia. Nie wydaj sie wam ?

    no nic to obmyślę wszytko i sprobuje ponownie, inaczej, może jednak
    standardowo jak 90% innych fotografów ślubnych ;)

    Niedzwiedz
    www.mariuszspruch.blogspot.com

  • 20. Data: 2009-05-08 09:13:26
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Niedzwiedz wrote:

    > a kto powiedzial ze BW maja byc BW ? a nie mdle BW jest jakis przepis
    > na to ?

    ale to wygląda jakbyś do jakiegoś profilu do skonwertował a potem gdzieś po
    drodze go zgubił..
    przynajmniej ja tak pomyślałem... bo czernie na oko mają około 5-10%
    jasności...

    no ale to ja...
    a ja nie jestem klientem...

    --