  • Data: 2010-03-07 20:00:05
    Temat: Re: fiat panda van i 200 000km
    Od: Michał Gut <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > no to dupa, bo ja w swoich dostawczakach kratek nie mam...
    > Przestrzen towarowa jest na stałe odgrodzona od kabiny kierowcy...

    musisz miec kratke w osobowym - malo ktory ma stala przegrode. jak masz
    stala lita przegrode to TEZ spelnia vat 1
    ale w pandzie nie widzialem nigdy stalowej plyty. zawsze sa montowane
    fabrycznie kratki.

    ogolnie chodzi o to ze przez przegrode nie moze byc mozliwosci przecisniecia
    szescianu o boku afair 10cm (strzelam). przez lita przegrode przeciez nie
    przecisniesz...