  • Data: 2010-03-08 10:13:36
    Temat: Re: fiat panda van i 200 000km
    Od: Usrobo <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    krzysiek82 pisze:

    > wszystko co najgorsze w jednym aucie, panda to dobre auto chociaż dla
    > dorosłych ludzi trochę za ciasna (lewarek zmiany biegów), silniki także
    > są ok ale przy tym przebiegu może być już dosyć wyeksploatowany.

    Panowie

    to jest auto do pracy,
    dziennie przejade ok 50km, krótkie trasy 3km stop 2km stop
    nie potrzebuje ścigacza, jak to ktoś pisał .. na światłach nie masz szans...
    ja nie mam kompleksu małego ptaka, nie musze byc na światłach pierwszy

    potrzebuje autka do pracy, co narzędzia i drabine i siebie w miare
    komfortowych warunkach przewioze.

    mam teraz sei i jak by nie to ze nie jest VAT, i przydalby sie trochę
    wiekszy to dalej bym nim pykał po drogach.

    michal