  • Data: 2012-07-20 13:07:54
    Temat: Re: emyto...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:
    >Z tego zależenia wynikają ceny, jakie płacimy. Jest popyt, więc
    >przywalmy
    >cenę od czapy. Zapłacą i ani pisną.

    Maja wybor - moga pojechac inna droga. Ale nie - wola stac na bramkach
    i placic :-P

    >Dwa razy siedziałem za kierownicą takiego potwora. Dużo się nie
    >najeździłem,
    >nie mam uprawnień. Ale to wystarczy, by mieć inne zdanie na temat "na
    >co
    >one". Te kilkadziesiąt ton trzeba przyspieszyć, potem wyhamować przed
    >terenem zabudowanym albo światłami.

    Oj tam - w trasie ci wolno 70, to duzo tam zwolnisz w zabudowanym,
    11km/h :-P
    A poza tym ... pedalami go napedzasz czy jak ? Klient zaplaci :-)

    >I jeszcze skręcić trzeba, a nie wszędzie się da.

    A na autostradzie tym bardziej sie nie da :-)

    >Ponadto zależy zarządcom dróg -- o ile da się zbudować względnie
    >tiroodporną
    >autostradę, to mniejszej drogi raczej nie.

    Mysle ze nie - mniejsza droge tez bez problemu. Tylko tyle ze austrade
    trzeba zbudowac, to sie ja od razu tak buduje, a mniejsze drogi juz
    sa - tylko slabe i wymagaja glebokiej przebudowy, za co nikt nie chce
    zaplacic.

    J.