  • Data: 2012-07-20 13:50:34
    Temat: Re: emyto...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" napisał w wiadomości grupi
    qlphon napisał:

    >Dlaczego akurat autostrad?

    Bo tego nam brakuje :-)

    >Mnie interesują w równym stopniu, a może nawet
    >w większym, drogi lokalne. I to takie, na które tiry powinny mieć
    >zakaz
    >wjazdu.

    Zapomnij. Spojrz co sie dzieje - fabryki we wsiach powstaja, tranport
    musi do nich dojechac.
    Towar do sklepow tez trzeba dowozic.
    Ustawowo nakazac lokalizacje tylko przy drogach krajowych ? Czy
    przeladunek na takie 18t ..

    >Taki podatek w cenie paliwa mogę płacić. Oczywiście lepiej by było,
    >aby był wykorzystany w stu procentach, a gdy już dorgi będą jak się
    >patrzy,
    >został zmniejszony.

    Jak juz wybudujemy wspaniale drogi, to trzeba bedzie zaczac remontowac
    te pierwsze zbudowane, a potem placic za utrzymanie i nie zmniejsza
    :-)
    Tym niemniej obaj chcemy zeby te podatki szly na drogi a nie byl to
    kolejny podatek od luksusu/dla bogatych.

    No i druga strona - coraz wiecej technologii umozliwiajacych ominiecie
    tradycyjnych paliw i podatkow w nich zawartych :-)

    J.