  • Data: 2012-07-20 18:17:16
    Temat: Re: emyto...
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Waldemar Krzok napisał:

    > Do biedronki też chyba 40t nie wożą.

    Widuje się. Koło mnie dwa tygodnie temu otwierali nową, właśnie czymś
    takim przywieźli do niej "starter kit". Ale uzupełnianie zapasów też
    czasem tak wygląda.

    > W Niemczech jest o tyle prostsze, że wystarczy tylko postawić znak
    > (albo i nie :-) i wciągnąć drogę do listy. No i od czasu do czasu
    > kontrole lotne lub foto.

    Ja bym jeszcze dopuścił traktowanie tego typu kursów jako transport
    ponadgabarytowy wymagający każdorazowego uzyskania indywidualnego
    zezwolenia z określoną datą i godziną. W opłatę wliczona stawka za
    asystę policji.

    --
    Jarek