  • 1. Data: 2012-07-17 16:36:49
    Temat: Nowe elektroniczne, satelitarne urządzenia na drogach.
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Witajcie.

    Czy te urządzenia, to nowe radary?
    Jakos nie widac soczewek, a puszki zamontowane na ramie mają matową
    powierzchnię.
    Jeżeli to są nowe radary, to jak robią zdjęcia?

    P.S. Jeżeli jest to łączność satelitarna, to widać bogatym krajem
    jesteśmy...

  • 2. Data: 2012-07-17 18:04:06
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Jacek pisze tak:

    > P.S. Jeżeli jest to łączność satelitarna, to widać bogatym krajem
    > jesteśmy...

    Bo kto inny zamawia a kto inny zapłaci :)
    Ten Pan i tamta Pani.

    W Anglii znaki drogowe stoją dotąd aż się przewrócą od korozji.

    --
    Piter

  • 3. Data: 2012-07-17 18:05:37
    Od: Paweł Kasztelan <P...@g...com>

    W dniu 2012-07-17 16:36, Jacek pisze:
    > Witajcie.
    >
    > Czy te urządzenia, to nowe radary?
    Nie wiem nie widzę żadnego urządzenia.
    > Jakos nie widac soczewek, a puszki zamontowane na ramie mają matową
    > powierzchnię.
    Ja nie widzę nawet ramy.
    > Jeżeli to są nowe radary, to jak robią zdjęcia?
    >
    > P.S. Jeżeli jest to łączność satelitarna, to widać bogatym krajem
    > jesteśmy...

    Może byś tak dodał jakiś link. Albo napisz gdzie to stoi. Bo tak jak
    napisałeś to możesz tylko z telepatami się dogadać.

    Pozdr.PK.

  • 4. Data: 2012-07-17 18:32:17
    Od: "Aha...." <n...@s...com>

> [...]
    > Jeżeli to są nowe radary, to jak robią zdjęcia?
    >
    > P.S. Jeżeli jest to łączność satelitarna, to widać bogatym krajem

    One rejestruja samochody w celu pobierania tzw "myta" albo characzu .

  • 5. Data: 2012-07-17 18:39:44
    Od: Elektrolot <e...@N...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=VJuLa12lXi0

  • 6. Data: 2012-07-17 19:13:51
    Od: "j.r." <j...@g...pl>

    Jacek wrote:
> [...]
    > Jeżeli to są nowe radary, to jak robią zdjęcia?
    >
    > P.S. Jeżeli jest to łączność satelitarna, to widać bogatym krajem

    Witam,
    http://www.viatoll.pl/pl

    --
    pzdr, j.r.

  • 7. Data: 2012-07-19 05:39:38
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Tue, 17 Jul 2012 18:39:44 +0200, Elektrolot napisał(a):

    > http://www.youtube.com/watch?v=VJuLa12lXi0

    Wszystko jasne. "Do tej pory dochody z emyta przynosiły 900mln. Nowy system
    pozwoli zwiększyć dochody do 3,5mld zł."

  • 8. Data: 2012-07-19 13:12:19
    Temat: emyto...
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > Wszystko jasne. "Do tej pory dochody z emyta przynosiły 900mln. Nowy
    > system
    > pozwoli zwiększyć dochody do 3,5mld zł."

    generalnie nie mam nic przeciwko temu, żeby ciężarówki płaciły za każdy
    przejechany kilometr...
    (osobówki też! - ale proporcjonalnie do swojej masy i zużycia jezdni jakie
    czynią - czyli kilka tys. razy mniej - naprawdę tyle mogę płacić i będzie
    to sprawiedliwe)

    ale imho:

    - wybrano bardzo drogie technicznie i przestarzałe rozwiązanie, wymagające
    stałego nadzoru i wysokich kosztów utrzymania

    - wszystkie obwodnice wszystkich miast powinny być ustawowo zwolnione z
    takich opłat
    bo tiry wróciły do centrum - właściciele firm przewozowych to nie idioci i
    potrafią liczyć...

  • 9. Data: 2012-07-19 20:34:29
    Temat: Re: emyto...
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik qlphon napisał:

> [...]
    > takich opłat
    > bo tiry wróciły do centrum - właściciele firm przewozowych to nie idioci

    Autobusy regularnych linii transportu publicznego powinny być zwolnione
    z opat - bo lepiej mieć na drodze jeden autobus jak czterdzieści osobówek...

    --
    Darek

  • 10. Data: 2012-07-19 21:06:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik ""Dariusz K. Ładziak"" napisał w wiadomości
    Użytkownik qlphon napisał:
> [...]

    Chyba nie calkiem - bo strata czasowa olbrzymia a oszczednosc kwotowa
    niewielka.

    >Autobusy regularnych linii transportu publicznego powinny być
    >zwolnione z opat - bo lepiej mieć na drodze jeden autobus jak
    >czterdzieści osobówek...

    Z punktu widzenia myta - wrecz odwrotnie :-P
    Co prawda tu mamy dylemat, bo myto obejmuje i autostrady, gdzie
    osobowki placa, i zwykle drogi, gdzie nie placa.

    Autostrada pewna przepustowosc ma i 40 osobowek nie stanowi problemu,
    400 tez nie.

    Ale chyba lepiej jeden pociag niz 40 autobusow ? ;-P

    J.