  • Data: 2012-07-20 17:42:54
    Temat: Re: emyto...
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

    J.F wrote:

    > Ale to juz nie jest sklep wujka Antka, tylko Biedronka ... jesli nie
    > kojarzysz, to taki powiedzmy Lidl.

    No ale Biedronka (kojarzę, też czasem coś zakupuję, a ostatnio mój katar
    wylądował w Biedronkowych husteczkach :-))

    > P.S. Rodzina na wsi przestala chodzic do sklepu, mimo ze ma kilkaset
    > metrow, no moze kilometr.
    > Teraz trzy sklepy przyjezdzaja do nich, fakt chyba nie maja nawet 10t

    Do biedronki też chyba 40t nie wożą.

    > A tam od razu wypasiona fabryke. Pol hali, pol podworka, pare maszyn,
    > parunastu ludzi, a przerabiaja np 100 ton stali miesiecznie ..
    >
    > I nie ma innej drogi niz gminna.

    > Takie chyba plany - wszystkie drogi krajowe beda objete viatollem.
    > Wojewodzkie byc moze tez, jak tylko ustala jak to zrobic :-)

    W Niemczech jest o tyle prostsze, że wystarczy tylko postawić znak (albo i
    nie :-) i wciągnąć drogę do listy. No i od czasu do czasu kontrole lotne lub
    foto.

    Waldek