  • Data: 2012-07-20 18:15:14
    Temat: Re: emyto...
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F napisał:

    > Na urlopie mozna, o ile masz czas na przejazd.

    A nie na urlopie nie można? Trzeba się przynajmniej starać. No chyba
    że ktoś robi za przedstawiciela handlowego.

    > Tym niemniej kolejek w Krakowie i Katowicach nie brakuje, ciekawe o
    > ile szybsza jest trasa autostrada w calosciowym rozliczeniu :-)

    Po wprowadzeniu opłat na odcinku do Wrocławia jeszcze nie jechałem,
    więc nie wiem. W zeszłym tygodniu jechałem wte i nazad autostradą
    z Warszawy do Łodzi (dla ominięcia remontów na gierkówce) i dalej
    z Pyrzowic do granicy czeskiej (no, autostradą, to prawie do granicy).
    Bez bramek i opłat. Tak powinno być cały czas, a łupić trzeba transport
    towarowy (tak, wiem, zapłacę drożej za pomidory w Biedronce).

    --
    Jarek