eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaelektroniczny zapłon w silniku 4-cylindrowym. › Re: elektroniczny zapłon w silniku 4-cylindrowym.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!takemy.news.telefonica.de!telefonica.de!ecngs!testfeeder.ecngs.de!81.171.
    118.63.MISMATCH!peer03.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-e
    xc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED
    !not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <n2f95u$rf5$1@usenet.news.interia.pl> <n2k8av$urq$2$gof@news.chmurka.net>
    <n2kej6$r6q$1@usenet.news.interia.pl>
    <564dd008$0$22821$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <564dd008$0$22821$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: elektroniczny zapłon w silniku 4-cylindrowym.
    Date: Thu, 19 Nov 2015 14:39:04 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 29
    Message-ID: <564dd0f8$0$22829$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.120.46
    X-Trace: 1447940344 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 22829 83.30.120.46:52971
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2189
    X-Received-Body-CRC: 2340703886
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:688700
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:564dd008$0$22821$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 2015-11-19 o 13:19, ToTylkoJa pisze:
    >> Konkretnie o przesunięciu kątowym pomiędzy kolejnymi 'korbami'. I
    >> to jest
    >> kluczowy punkt. Jeśli kąt kolejnych 'wykorbień' to 0,180,180, 0 to
    >> zawsze
    >> mamy dwie pary tłoków ruszających się w tą samą stronę. Czyli jedna
    >> para ma
    >> sprężanie/wydech i tu może być iskra(w obu cylindrach naraz) a
    >> druga
    >> ssanie/pracę. Druga para będzie miała taką samą sytuację za 180
    >> stopni.
    >> Wydaje mi się że gdyby 'wykorbienia' były ułożone 0,90,180,270 , to
    >> wtedy
    >> potrzebny był drugi czujnik.

    >Zdaje się, że wtedy byłby problem z równym rozłożeniem cykli pracy.

    Dokladnie. Chyba ze dwusuw.

    Czterocylindrowy 4-ro suw wymaga 4 iskier w ciagu dwoch obrotow -
    czyli co 180 deg.

    Cos mi chodzi po glowie, ze niektore silniki motocyklowe sie z tej
    zasady wylamuja i maja nierownomiernie.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: