-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!takemy.news.telefonica.de!telefonica.de!ecngs!testfeeder.ecngs.de!81.171.
118.63.MISMATCH!peer03.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-e
xc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED
!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
References: <n2f95u$rf5$1@usenet.news.interia.pl> <n2k8av$urq$2$gof@news.chmurka.net>
<n2kej6$r6q$1@usenet.news.interia.pl>
<564dd008$0$22821$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <564dd008$0$22821$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: elektroniczny zapłon w silniku 4-cylindrowym.
Date: Thu, 19 Nov 2015 14:39:04 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 29
Message-ID: <564dd0f8$0$22829$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.120.46
X-Trace: 1447940344 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 22829 83.30.120.46:52971
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2189
X-Received-Body-CRC: 2340703886
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:688700
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:564dd008$0$22821$6...@n...neostrad
a.pl...
W dniu 2015-11-19 o 13:19, ToTylkoJa pisze:
>> Konkretnie o przesunięciu kątowym pomiędzy kolejnymi 'korbami'. I
>> to jest
>> kluczowy punkt. Jeśli kąt kolejnych 'wykorbień' to 0,180,180, 0 to
>> zawsze
>> mamy dwie pary tłoków ruszających się w tą samą stronę. Czyli jedna
>> para ma
>> sprężanie/wydech i tu może być iskra(w obu cylindrach naraz) a
>> druga
>> ssanie/pracę. Druga para będzie miała taką samą sytuację za 180
>> stopni.
>> Wydaje mi się że gdyby 'wykorbienia' były ułożone 0,90,180,270 , to
>> wtedy
>> potrzebny był drugi czujnik.
>Zdaje się, że wtedy byłby problem z równym rozłożeniem cykli pracy.
Dokladnie. Chyba ze dwusuw.
Czterocylindrowy 4-ro suw wymaga 4 iskier w ciagu dwoch obrotow -
czyli co 180 deg.
Cos mi chodzi po glowie, ze niektore silniki motocyklowe sie z tej
zasady wylamuja i maja nierownomiernie.
J.
Najnowsze wątki z tej grupy
- 8080
- Portowanie CP/M
- radyjko
- Re: Basen i chłodzenie w w wentylacji mechanicznej
- Akumulatory VRLA
- ładowarka zmarła
- Podstawa bezpiecznikowa jako rozłącznik DC
- Napięcie akumulatora wyłączające UPS / jakie nowe akumulatory do UPS?
- nawigacja satelitarna
- SmartLife/Tuya i osuszanie -- mordowanie z zimną krwią...
- Głośnik piezoelektryczny
- Mala autonomiczna kamera monitoringu
- czas na emeryturę i EB
- Generowanie sumy kontrolnej z fragmentu pliku bin
- Re: Mala autonomiczna kamera monitoringu
Najnowsze wątki
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=
- 2024-07-12 Częstochowa => Specjalista ds. Marketingu (E-Commerce) <=