  • Data: 2018-09-03 09:35:13
    Temat: Re: dwa dni
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    HF5BS <h...@...pl> napisał(a):
    > Może nie aż tak...
    > Jeszcze za lat późnoszkolnych, więc gdzieś chyba ok. przełomu 80/90,
    > warsztaty szkolne. W bardzo dobrym stanie jakieś kondensatory, nie pomnę
    > od czego. Uczniowie dostali prykaz ich fizycznego porozpierd... znaczy
    > się, poniszczenia. Na moje pytanie "a jakby tak parę zniknęło?",
    > odpowiedź "to se ne da pane Havranek". OIDP, zniszczone sztuki miały
    > być przedstawione do rozliczenia, że się to zniszczyło. Jakaś
    > strategiczna produkcja, czy co, już nie pamiętam po prawie 30 latach...
> [...]

    Takie zasady rozliczania, że nie można oddawać za darmo. Na polibudzie była
    taka sytuacja, że mieli sporo starych książek do oddania, ale właśnie nie
    mogli ich tak po prostu rozdać. W związku z tym chętni studenci musieli
    obdzierać okładki z tych książek i dopiero wtedy mogli je sobie wziąć.
    Straszne barbarzyństwo, ale przynajmniej nikt się nie mógł przyczepić, że
    polibuda rozdaje za darmo dobre książki.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/