  • Data: 2018-09-03 14:15:55
    Temat: Re: dwa dni
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-09-03 o 12:00, Adam pisze:

    > WUCH Dębica (Wytwórnia Urządzeń Chłodniczych). Oprócz sprężarek
    > wielostopniowych była jeszcze produkcja na potrzeby specjalne ;) - coś,
    > jak w Radomiu.
    > Stąd też zakład był dobrze wyposażony, pod względem parku maszynowego
    > jeden z najlepszych w ówczesnej Polsce.
    >
    > Serce się krajało, jak trzeba było do zgniatarki włożyć np. pistolety na
    > sprężone powietrze, suwmiarki zegarowe, komplety wierteł czy
    > gwintowników zużyte w 5%, czasem jakaś podzielnica lub inny większy
    > przyrząd :(

    Jak rozdałeś to NIEGOSPODARNOŚĆ
    Potrzebujemy pozbyć się sporej ilości monitorów (4:3) jeszcze sprawne.
    (budżetówka)
    Rozdać pracownikom nie wolno. Oddać do szkół nie wolno. Chcieliśmy nawet
    wysłać na Ukrainę dla polonusów potrzebna zgoda marszałka województwa.
    jedyna forma to wystawić do przetargu, ale wtedy zobowiązani jesteśmy do
    zapewnienia przez rok rękojmi (naprawienia w razie potrzeby)
    ech :|
    Musza odleżeć w piwnicy i wtedy można oficjalnie skasować i wywieźć
    ponosząc koszty utylizacji.