  • Data: 2011-04-26 15:32:21
    Temat: Re: dudnienie, trzęsienie autem podczas przyspieszania
    Od: "AKow" <1...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Sprawdzić przeguby i przeciwwagę na prawej dłuższej półosi ;) - jeśli
    >to nie poduszki.
    >A może zgon sworznia któregoś bądź silentblocka ?

    Kilka miesięcy temu gdy objawy były ledwo zauważalne byłem u mechanika i
    sprawdzał przeguby, półosie - były w porządku. Poduszki raczej nie były
    sprawdzane. Idzie to jakoś sprawdzić samodzielnie na parkingu? Zanim pojadę
    do mechanika, chcę mieć przynajmniej mglisty obraz możliwych przyczyn, może
    też udałoby się zdiagnozować to samodzielnie, może naprawić...

    Zawieszenie raczej też w porządku, bo dudniłoby również w czasie jazdy bez
    przyspieszania.

    Przede mną za 2 tygodnie wyprawa 700km...