  • Data: 2010-02-09 05:37:37
    Temat: Re: dojazd Katowice - DC Roentgena 5,
    Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Jan wrote:

    > Miejsce docelowe to Roentgena 5, DC w piątek o 8.00. Będę jechał od
    > Katowic czy z związku z tym zjechać na drogę 721 i jechać przez
    > Piaseczno. Ile czasu zajmie dojazd Sękocin-Piaseczno-Roentgena DC. Duże
    > korki?
    > A może lepiej pokombinować przez Kajetany-Wólkę
    > Kossowską-Jabłonowo-Antoninów-Nowa Wola-Nowa Iwiczna? Dwa razy jakoś tam
    > jechałem co prawda w drugą stronę ale coś kojarzę. Czy jednak ta drogą
    > jest słabo przejezdna ze względu na śnieg? I trzeci wariant z
    > viamichelin Krakowska-Hynka i Puławska. BTW jak z parkowaniem w tej
> [...]

    W sumie nie ma dobrej opcji, masz trochę szczęścia, bo teraz ferie i ruch
    znacznie mniejszy. Normalnie mógłbyś jechać od Piaseczna nawet godzinę, a
    czasami i więcej, teraz pewnie trochę mniej. Ale ile, to trudno
    powiedzieć. Wystarczy, że zacznie padać śnieg i będzie dużo dłużej.
    Generalnie radziłbym raczej jechać dłuższy odcinek Puławską niż po
    wsiach, zwykle jednak Puławską jest szybciej (ale to nie jest reguła,
    różnie się korkuje).

    --
    cokolwiek