  • 1. Data: 2010-02-08 00:48:01
    Temat: dojazd Katowice - DC Roentgena 5,
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    Witam
    Miejsce docelowe to Roentgena 5, DC w piątek o 8.00. Będę jechał od
    Katowic czy z związku z tym zjechać na drogę 721 i jechać przez
    Piaseczno. Ile czasu zajmie dojazd Sękocin-Piaseczno-Roentgena DC. Duże
    korki?
    A może lepiej pokombinować przez Kajetany-Wólkę
    Kossowską-Jabłonowo-Antoninów-Nowa Wola-Nowa Iwiczna? Dwa razy jakoś tam
    jechałem co prawda w drugą stronę ale coś kojarzę. Czy jednak ta drogą
    jest słabo przejezdna ze względu na śnieg?
    I trzeci wariant z viamichelin Krakowska-Hynka i Puławska.
    BTW jak z parkowaniem w tej okolicy?
    pozdrawiam
    marcin

  • 2. Data: 2010-02-08 08:01:45
    Temat: Re: dojazd Katowice - DC Roentgena 5,
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Marcin Jan" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Miejsce docelowe to Roentgena 5, DC w piątek o 8.00. Będę jechał od
    > Katowic czy z związku z tym zjechać na drogę 721 i jechać przez Piaseczno.

    Możesz spróbować (ew. nawigacja wskazana) z Krakowskiej przez Dawidy,
    wyjeżdżasz na Puławską w okolicach salonu Mitsubishi, w lewo,
    potem skręt w prawo za Shellem, a przed BP, na rondzie w lewo.

    Od Janek na wszelki wypadek załóż 45 minut.

    Pzdr

    JKK

  • 3. Data: 2010-02-08 10:37:37
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Patrze a tu w szybce robal taki: news:hkob9c$kp6$1@news.interia.pl !
    Pewnie kiero jakis, ten J_K_K . Tak se patrze i patrze jak nawija
    makaron na uszy:

> [...]
    > potem skręt w prawo za Shellem, a przed BP, na rondzie w lewo.
    >
    > Od Janek na wszelki wypadek załóż 45 minut.

    Tylko, ze jak bedzie uciekal na dawidy (w Jankach) to juz do skretu przy
    salonie Opla na Dawidy sobie postoi pare minut.

    A moze przez Magdalenke i w kierunku Piaseczna a potem odbic w Nowej Woli
    (za Lesznowola) w lewo na Dawidy i dalej tak samo do Mitcar'u na Pulawska?
    Potem tylko skret w prawo z pulawkiej przy Real/GOsport i na rondzie w lewo
    i Roentgena.

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 4. Data: 2010-02-08 10:57:25
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Dman-666" <d...@t...o2.pl> napisał w
    wiadomości news:Xns9D196C1AF1ACAZielonagens@213.180.128.149...
> [...]
    >
    > Tylko, ze jak bedzie uciekal na dawidy (w Jankach) to juz do skretu przy
    > salonie Opla na Dawidy sobie postoi pare minut.

    Można skręcić wcześniej przy ORLEN-ie w Jankach.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 5. Data: 2010-02-08 11:03:50
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Marcin Jan <t...@g...pl> writes:

> [...]
    > Katowic czy z związku z tym zjechać na drogę 721 i jechać przez
    > Piaseczno. Ile czasu zajmie dojazd Sękocin-Piaseczno-Roentgena DC.

    Dowolnie duże, to jest godzina szczytu w dzień roboczy, wjazd do
    2-milionowej metropolii od strony, gdzie nie ma komunikacji szynowej,
    a jeszcze na czwartek/piątek zapowiadają opady śniegu.

    Sądząc z adresu, to jest pewnie zamówiona od miesięcy ważna wizyta w
    szpitalu - ja bym przyjechał po prostu poprzedniego dnia.

    A jeśli już tego samego dnia, to do czasu jazdy proponowanego przez
    nawigację czy google dolicz co najmniej godzinę na śnieg i godzinę na
    korki. Najwyżej będziesz przed czasem...

> [...]
    > drogą jest słabo przejezdna ze względu na śnieg?
    > I trzeci wariant z viamichelin Krakowska-Hynka i Puławska.

    Wszystko się może zakorkować. Objazdy przez Dawidy czy Wólkę - też. Do
    tego te drogi są wąskie, a warunkach śniegu - jeszcze węższe. No i
    można zabłądzić...

    Ja bym chyba jechał 721 - ewentualnie nie do samej Puławskiej, tylko
    uciec do Nowej Woli ulicą Postępu...

    > BTW jak z parkowaniem w tej okolicy?

    Parking przy Centrum Onkologii jest duży.

    MJ
    PS. Nie rozumiem tego zwyczaju podawania tras "skręcisz przy sklepie
    XYZ" - osobie pytającej o trasę znacznie łatwiej sprawdzić na mapie
    zaproponowaną trasę wg miejscowości i ULIC, a nie wg sklepów, których
    na mapie mieć nie będzie...

  • 6. Data: 2010-02-08 11:07:56
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Patrze a tu w szybce robal taki: news:hkon4o$k7u$1@inews.gazeta.pl ! Pewnie
    kiero jakis, ten yabba . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy:

    > Można skręcić wcześniej przy ORLEN-ie w Jankach.

    W stosunku do tego co napisalem, pozniej ;-) skret w Nowej Woli (na
    swiatlach) jest wczesniej.

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 7. Data: 2010-02-08 11:11:55
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 08 Feb 2010 11:03:50 +0100, Michal Jankowski wrote:

    >A jeśli już tego samego dnia, to do czasu jazdy proponowanego przez
    >nawigację czy google dolicz co najmniej godzinę na śnieg i godzinę na
    >korki. Najwyżej będziesz przed czasem...

    I jak znam zycie to godzine zeby trafic na 7:00, gdy korki sie dopiero
    zaczna.

> [...]
    >XYZ" - osobie pytającej o trasę znacznie łatwiej sprawdzić na mapie
    >zaproponowaną trasę wg miejscowości i ULIC, a nie wg sklepów, których

    Za to na drodze odwrotnie - napiszesz "za Lidlem" to skreca, napiszesz
    "w Koziewolska" .. to nie ma tabliczki.

    J.

  • 8. Data: 2010-02-08 11:14:03
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

> [...]
    > XYZ" - osobie pytającej o trasę znacznie łatwiej sprawdzić na mapie
    > zaproponowaną trasę wg miejscowości i ULIC, a nie wg sklepów, których

    Co łatwiej zauważy w terenie - wielki jak stodoła sklep,
    czy jeszcze lepiej - widoczne z daleka loga stacji paliw,
    czy malutką, łatwą do zasłonięcia przez inne auto
    tabliczkę z nazwą ulicy ?

    Pzdr

    JKK

  • 9. Data: 2010-02-08 11:17:54
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "J_K_K" <j...@i...fm> writes:

    > Co łatwiej zauważy w terenie - wielki jak stodoła sklep,
    > czy jeszcze lepiej - widoczne z daleka loga stacji paliw,
    > czy malutką, łatwą do zasłonięcia przez inne auto
    > tabliczkę z nazwą ulicy ?

    W terenie go poprowadzi nawigacja...

    No ale może kompromisowo - jedno i drugie podawać?

    Bo sam chciałem sprawdzić, którędy radzicie jechać, i nie mam pojęcia,
    gdzie te mitkary i gosporty, chociaż znam te tereny bardzo dobrze.

    A przecież jadący nie może sie ograniczyć do wypatrywania tych sklepów
    - bo jeśli tak zrobi i przegapi jeden, to leży totalnie.

    MJ

  • 10. Data: 2010-02-08 16:00:06
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Patrze a tu w szybce robal taki: news:kjziqa82fql.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl !
    Pewnie kiero jakis, ten Michal Jankowski . Tak se patrze i patrze jak
    nawija makaron na uszy:

    > W terenie go poprowadzi nawigacja...

    Tutaj nie napisal ze na wyposazeniu :-P

    > Bo sam chciałem sprawdzić, którędy radzicie jechać, i nie mam pojęcia,
    > gdzie te mitkary i gosporty, chociaż znam te tereny bardzo dobrze.

    albo jedno albo drugie...zdecyduj sie ;>

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec