  • Data: 2013-11-20 19:17:35
    Temat: Re: dCi - wynalazek diabła?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:528c5d3d$0$2164$6...@n...neostrada
    .pl...
    > Dnia 2013-11-19 18:07, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:

    > Ciebie problemy z DPF raczej nie dotkną :)

    Niby dlaczego?
    Do pracy mamy (oboje z żoną, bo jeździmy jednym autem) 12-15 km, z reguły
    połowa to same korki

    > Ja po prostu zawsze przed zgaszeniem silnika patrzę na wskaźnik chwilowego
    > spalania (zastanawia mnie przy okazji dlaczego producenci nie instaluja
    > kontrolki wypalania filtra...)

    No właśnie, to by było duże ułatwienie.

    > i jak zaobserwuję, że się wypala

    Po czym to stwierdzasz?
    Więcej pali wtedy?

    > to nie gaszę samochodu, tylko robię rundkę dookoła osiedla, aż filtr się
    > wypali. Dodatkowo "przedmuchuję" filtr za każdym razem jak jadę więcej niż
    > 20 km :)

    No to z tym faktycznie dam radę. ;-)

    > i jak pisałem od 6 lat z okładem nie wiem co to problemy z DPF.

    Trochę mnie pocieszyłeś, ja przez ten DPF nad turbobenzyniakiem się
    zastanawiałem.
    Ale niestety nie występował w wybranej przeze mnie wersji.