  • Data: 2013-11-20 12:14:24
    Temat: Re: dCi - wynalazek diabła?
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2013-11-20 09:31, *AZ* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > To wspaniale! A jak dojezdzasz na spotkanie czy jestes gdzies umowiony to
    > przyjezdzasz wczesniej zeby miec czas na ew. wypalanie filtra czy moze
    > mowisz ze wlasnie wypalasz filtr i musisz zrobic rundke i prosisz zeby ktos
    > zaczekal?

    Nie sprowadzaj sprawy do absurdu. Jeśli się śpieszę to po prostu
    wyłączam silnik i idę na spotkanie - nic się nie stanie jak wypalanie
    przerwie się w takiej sytuacji raz, czy dwa pod rząd.
    Poza tym, jak jadę na spotkanie to zwykle dalej niż do pracy, więc filtr
    ma czas się wypalić w trasie (o ile oczywiście zajdzie taka potrzeba).
    Za czasów Vectry wypalanie w mieście włączyło mi się z 10 razy przez 4
    lata w okresach, gdy nie jeździłem nigdzie poza praca-dom. z tych pięciu
    to ze trzy razy sobie przedłużyłem trasę, żeby go dopalić w pozostałych
    skończył się cykl zanim dojechałem do celu lub wyjmowałem kluczyk, bo mi
    się spieszyło.
    W Insigni jeszcze nie miałem okazji jeździć po mieście w celu dopalenia,
    choć kilka razy zauważyłem, że się wypala stojąc na światłach - jakoś to
    chyba lepiej jest teraz rozwiązane programowo.

    Pozdrawiam - Mirek
    PS.
    Nie czuję się niewolnikiem :)
    President Herbert *old* on board :)