  • Data: 2013-11-21 19:13:36
    Temat: Re: dCi - wynalazek diabła?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.11.2013 o 18:33 Cavallino <c...@k...pl> pisze:

    > Użytkownik "Przemeq" <p...@o...eu> napisał w wiadomości grup
    >
    > Tylko w Megane, czy w każdym aucie z tym silnikiem?
    > Bo właśnie konkretnie o niego pytałem.

    Ja w 2.0 HDI mam to samo (dodatkowy wtryskiwacz). Nie trzeba jechać w
    "trasę" aby fap miał się lepiej. Wypalanie zaczyna się i kończy gdy auto
    stoi np. w korku.
    W końcu ktoś pomyślał (oczywiście nie mówię o eko-oszołomach od EURO-5/6).
    Mam też teraz nową kia 1.7crdi i wg zeznań sprzedawcy fap też jest lepiej
    zrobiony, przeżyje jazdę typowo miejską.

    TG