eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodydCi - wynalazek diabła?Re: dCi - wynalazek diabła?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!usenet.b
    lueworldhosting.com!feeder01.blueworldhosting.com!peer03.iad.highwinds-media.co
    m!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.c
    om!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a
    -01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <vqvqzmmz109u$.d57q8ganugp5$.dlg@40tude.net>
    <l650sh$q1g$1@node2.news.atman.pl> <l673vp$cno$1@news.mm.pl>
    <l6dda5$aut$1@node1.news.atman.pl>
    <528b0ee1$0$2169$65785112@news.neostrada.pl>
    <528b9ab4$0$2144$65785112@news.neostrada.pl>
    <528c5d3d$0$2164$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <528c5d3d$0$2164$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: dCi - wynalazek diabła?
    Date: Wed, 20 Nov 2013 19:17:35 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    X-Antivirus: avast! (VPS 131119-0, 2013-11-19), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 47
    Message-ID: <528cfcb2$0$2186$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.8.240.183
    X-Trace: 1384971442 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2186 83.8.240.183:61527
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2960
    X-Received-Body-CRC: 2333824785
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2511570
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:528c5d3d$0$2164$6...@n...neostrada
    .pl...
    > Dnia 2013-11-19 18:07, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:
    >>> Zwykle się wie.
    >>> Od 6.5 roku jeżdżę samochodami z DPF - nigdy nadmiarowo oleju nie
    >>> wymieniałem a do pracy mam 7.5 km. Wystarczy po prostu wiedzieć, że
    >>> się filtr ma i stosować się do zaleceń producenta choć w minimalnym
    >>> zakresie.
    >>
    >> Tzn?
    >> Gdzie te zalecenia są?
    >> Niedługo będę się musiał zacząć stosować do zaleceń w kontekście tego
    >> diabelskiego wynalazku, więc mam nadzieję że faktycznie je dostanę.
    >
    > Ciebie problemy z DPF raczej nie dotkną :)

    Niby dlaczego?
    Do pracy mamy (oboje z żoną, bo jeździmy jednym autem) 12-15 km, z reguły
    połowa to same korki


    > Ja po prostu zawsze przed zgaszeniem silnika patrzę na wskaźnik chwilowego
    > spalania (zastanawia mnie przy okazji dlaczego producenci nie instaluja
    > kontrolki wypalania filtra...)

    No właśnie, to by było duże ułatwienie.

    > i jak zaobserwuję, że się wypala

    Po czym to stwierdzasz?
    Więcej pali wtedy?


    > to nie gaszę samochodu, tylko robię rundkę dookoła osiedla, aż filtr się
    > wypali. Dodatkowo "przedmuchuję" filtr za każdym razem jak jadę więcej niż
    > 20 km :)

    No to z tym faktycznie dam radę. ;-)

    > i jak pisałem od 6 lat z okładem nie wiem co to problemy z DPF.

    Trochę mnie pocieszyłeś, ja przez ten DPF nad turbobenzyniakiem się
    zastanawiałem.
    Ale niestety nie występował w wybranej przeze mnie wersji.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: