-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!usenet.b
lueworldhosting.com!feeder01.blueworldhosting.com!peer03.iad.highwinds-media.co
m!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.c
om!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a
-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <vqvqzmmz109u$.d57q8ganugp5$.dlg@40tude.net>
<l650sh$q1g$1@node2.news.atman.pl> <l673vp$cno$1@news.mm.pl>
<l6dda5$aut$1@node1.news.atman.pl>
<528b0ee1$0$2169$65785112@news.neostrada.pl>
<528b9ab4$0$2144$65785112@news.neostrada.pl>
<528c5d3d$0$2164$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <528c5d3d$0$2164$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: dCi - wynalazek diabła?
Date: Wed, 20 Nov 2013 19:17:35 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
X-Antivirus: avast! (VPS 131119-0, 2013-11-19), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 47
Message-ID: <528cfcb2$0$2186$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.8.240.183
X-Trace: 1384971442 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2186 83.8.240.183:61527
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2960
X-Received-Body-CRC: 2333824785
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2511570
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
grup dyskusyjnych:528c5d3d$0$2164$6...@n...neostrada
.pl...
> Dnia 2013-11-19 18:07, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
> odpisać:
>>> Zwykle się wie.
>>> Od 6.5 roku jeżdżę samochodami z DPF - nigdy nadmiarowo oleju nie
>>> wymieniałem a do pracy mam 7.5 km. Wystarczy po prostu wiedzieć, że
>>> się filtr ma i stosować się do zaleceń producenta choć w minimalnym
>>> zakresie.
>>
>> Tzn?
>> Gdzie te zalecenia są?
>> Niedługo będę się musiał zacząć stosować do zaleceń w kontekście tego
>> diabelskiego wynalazku, więc mam nadzieję że faktycznie je dostanę.
>
> Ciebie problemy z DPF raczej nie dotkną :)
Niby dlaczego?
Do pracy mamy (oboje z żoną, bo jeździmy jednym autem) 12-15 km, z reguły
połowa to same korki
> Ja po prostu zawsze przed zgaszeniem silnika patrzę na wskaźnik chwilowego
> spalania (zastanawia mnie przy okazji dlaczego producenci nie instaluja
> kontrolki wypalania filtra...)
No właśnie, to by było duże ułatwienie.
> i jak zaobserwuję, że się wypala
Po czym to stwierdzasz?
Więcej pali wtedy?
> to nie gaszę samochodu, tylko robię rundkę dookoła osiedla, aż filtr się
> wypali. Dodatkowo "przedmuchuję" filtr za każdym razem jak jadę więcej niż
> 20 km :)
No to z tym faktycznie dam radę. ;-)
> i jak pisałem od 6 lat z okładem nie wiem co to problemy z DPF.
Trochę mnie pocieszyłeś, ja przez ten DPF nad turbobenzyniakiem się
zastanawiałem.
Ale niestety nie występował w wybranej przeze mnie wersji.
Następne wpisy z tego wątku
- 20.11.13 20:32 jerzu
- 20.11.13 22:08 Trybun
- 20.11.13 22:11 Trybun
- 20.11.13 22:12 Trybun
- 21.11.13 08:16 Mirek Ptak
- 21.11.13 08:18 Mirek Ptak
- 21.11.13 08:36 Przemeq
- 21.11.13 18:31 Cavallino
- 21.11.13 18:33 Cavallino
- 21.11.13 19:13 Tomasz Gorbaczuk
- 21.11.13 19:22 Przemeq
- 22.11.13 21:15 Mirek Ptak
- 17.11.13 23:02 LEPEK
- 27.11.13 19:57 Pablo Eldiablo
- 28.12.13 10:41 DJ Abelson(R)
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-20 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-19 Kamerka sam. na tył
- 2024-12-20 Jak być bezpiecznym z Li-Ion?