eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodydCi - wynalazek diabła?Re: dCi - wynalazek diabła?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!news-out.readnews.c
    om!news-xxxfer.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed
    .neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.
    neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 20 Nov 2013 12:14:24 +0100
    From: Mirek Ptak <n...@n...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.1.1
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: dCi - wynalazek diabła?
    References: <vqvqzmmz109u$.d57q8ganugp5$.dlg@40tude.net>
    <l650sh$q1g$1@node2.news.atman.pl> <l673vp$cno$1@news.mm.pl>
    <l6dda5$aut$1@node1.news.atman.pl>
    <528b0ee1$0$2169$65785112@news.neostrada.pl>
    <528b9ab4$0$2144$65785112@news.neostrada.pl>
    <528c5d3d$0$2164$65785112@news.neostrada.pl>
    <l6hs0j$kcn$1@node2.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <l6hs0j$kcn$1@node2.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 35
    Message-ID: <528c9992$0$2287$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 87-205-217-99.adsl.inetia.pl
    X-Trace: 1384946066 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2287 87.205.217.99:3447
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2511496
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 2013-11-20 09:31, *AZ* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    >> Ja po prostu zawsze przed zgaszeniem silnika patrzę na wskaźnik
    >> chwilowego spalania (zastanawia mnie przy okazji dlaczego producenci nie
    >> instaluja kontrolki wypalania filtra...) i jak zaobserwuję, że się
    >> wypala to nie gaszę samochodu, tylko robię rundkę dookoła osiedla, aż
    >> filtr się wypali.
    >>
    > To wspaniale! A jak dojezdzasz na spotkanie czy jestes gdzies umowiony to
    > przyjezdzasz wczesniej zeby miec czas na ew. wypalanie filtra czy moze
    > mowisz ze wlasnie wypalasz filtr i musisz zrobic rundke i prosisz zeby ktos
    > zaczekal?
    >
    Nie sprowadzaj sprawy do absurdu. Jeśli się śpieszę to po prostu
    wyłączam silnik i idę na spotkanie - nic się nie stanie jak wypalanie
    przerwie się w takiej sytuacji raz, czy dwa pod rząd.
    Poza tym, jak jadę na spotkanie to zwykle dalej niż do pracy, więc filtr
    ma czas się wypalić w trasie (o ile oczywiście zajdzie taka potrzeba).
    Za czasów Vectry wypalanie w mieście włączyło mi się z 10 razy przez 4
    lata w okresach, gdy nie jeździłem nigdzie poza praca-dom. z tych pięciu
    to ze trzy razy sobie przedłużyłem trasę, żeby go dopalić w pozostałych
    skończył się cykl zanim dojechałem do celu lub wyjmowałem kluczyk, bo mi
    się spieszyło.
    W Insigni jeszcze nie miałem okazji jeździć po mieście w celu dopalenia,
    choć kilka razy zauważyłem, że się wypala stojąc na światłach - jakoś to
    chyba lepiej jest teraz rozwiązane programowo.

    Pozdrawiam - Mirek
    PS.
    Nie czuję się niewolnikiem :)
    --
    Mirek Ptak - Insignia '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om
    PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: