  • Data: 2010-02-12 21:11:26
    Temat: Re: czy kolega posuł mi auto ?
    Od: PiotrMDC <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Od mocnego uderzenia w ściane włączyl się czujnik od wypadków.
    >
    > I safrane już jeździ :)

    i tak ją rozpier...sz niedługo, więc może szkoda, że ruszyła, bo
    jeszcze coś sobie dziecko następnym razem zrobisz :/
    może zamiast jeździć samochodem to idź odrób lekcje z polskiego, może
    dostaniesz promocję do następnej klasy, bo nie dość, że nie można Cię
    zrozumieć, to jeszcze tyle błędów, że szkoda gadać...