  • 1. Data: 2010-02-07 04:20:12
    Temat: czy kolega posuł mi auto ?
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,

    Dziś moje reno miało przjścia najpierw kilka uderzeń
    podwoziem hispeed(>140) o asfalto/muldo/lód (ale to oddzielna historia),
    i autem udało się wyrwać jakiś gruby łańcuch budowlany i zerwać go.
    (ale tu się nic nie stało na 99% bo to norma dla tego auta).

    Potem uderzenie - ściana tyłem średnio, a na koniec kilka mocnych
    udeżeń podwoziem lowspeed po róznych betonowych rzeczach (na które
    nie powinno się wjeżdzać) [to nie nie ja]

    Auto chyba normalnie przyjechało i jak go chciałem w nocy odpalić
    bo juz dość C++ na dziś, to nie odpalił :(

    Objawy, najpierw zapalił - pochodził z 4 sekundy i zgasł (na lpg nie
    przełącyzł bo za zimno). Potem zapalił na 3 sekundy, a potem po 0.5
    sekundy daje się go zapalić. auto ma LPG i na nim pewnie przyjechało,
    czyli bęzyna nie potrzebna była żeby przyjechał.

    co się mogło stać ?
    -wlałem mu litr bęzyny jak by się dziura w baku zrobiła ale nic nie dało.
    -pompe słysze (jak otworze dżwi) - czy jak słysze to znaczy że działa ?
    -czy w podwoziu jest coś ważnego ? (widziałem troche kabli).
    -a może czujnik uderzenia jakiś jest i odcina bęnzyne, jest gdzieś
    guzik co to wyłącza - safrane ph2 ?
    -a może jest jakiś trick wymuszenia gazu ? (trzymanie 10 sekund nie działa
    mam jakąś inna instalacje gazową - nie znam nazwy tylko 1 guzik i dioda
    migająca zielona, czerwonej nie ma ani skali).
    -płyta pod silnikiem cała

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2010-02-07 07:45:54
    Temat: Re: czy kolega posuł mi auto ?
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Michał pisze:
    > co się mogło stać ?

    Moglo sie stac, ze kolega popsul ci auto.
    Jakies muldy, lancuchy (budowlane?), lowsppedy, sciany, C++?

    To jakas pijacka maligna jest?

    MarcinJM

  • 3. Data: 2010-02-07 09:09:15
    Od: =radek= <j...@t...pl>

    Dnia Sun, 7 Feb 2010 03:20:12 +0000 (UTC), Michał napisał(a):

> [...]
    > Objawy, najpierw zapalił - pochodził z 4 sekundy i zgasł (na lpg nie
    > przełącyzł bo za zimno). Potem zapalił na 3 sekundy, a potem po 0.5

    U mnie podobne objawy dał zapchany filtr paliwa, ale w Twoim przypadku (z
    opisu wynika, że auto uczestniczyło w jakiejś tajemniczej walce pokemonów)
    może to być po prostu uszkodzony przewód paliwowy. Jak się trze podwoziem o
    beton czy skamieniały śnieg, łatwo można je pourywać/podziurawić.

    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2010-02-07 09:56:43
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał

    > -pompe słysze (jak otworze dżwi) - czy jak słysze to znaczy że działa ?

    A co to są "dżwi" - bo nie moge sie polapac?

    --
    Hinek

  • 5. Data: 2010-02-07 10:32:04
    Od: " Wmak" <w...@W...gazeta.pl>

    Hinek <h...@a...pl.invalid> napisał(a):

    > A co to są "dżwi" - bo nie moge sie polapac?

    Nie znasz bajki o "dźwi-gó...." ??

  • 6. Data: 2010-02-07 10:50:05
    Od: szwagier <k...@p...fm>

    > co się mogło stać ?

    Pewnie rycerze Jedi wyczerpali juz cala Moc :(

    szwagier

  • 7. Data: 2010-02-07 11:20:42
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    A nie ma tam takiej nalepki ?

    " This appliance is not intended for use by children,
    or persons with reduced physical or mental capabilities"

    Pzdr

    JKK

  • 8. Data: 2010-02-07 12:05:01
    Od: "RUN" <m...@p...onet.pl>

    > A co to są "dżwi" - bo nie moge sie polapac?

    w niektorych autach pompa paliwa uruchamia sie jak sie otworzy drzwi, pewnie
    w rego renault tak wlasnie jest

    MAciej

  • 9. Data: 2010-02-07 14:21:41
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    > A co to są "dżwi" - bo nie moge sie polapac?

    drzwi ;) jak otworze słysze lepiej pompe, jak zamkne to słysze
    jak się klapki od klimatronika ustawiają i pompe bardzo słabo słysze.

    A sa jakieś tricki jak odpalić auto na LPG ?
    poza trzymaniem 10 sekund (bo to nie ten model),
    albo jakiś MacGyver jakieś +12V gdzieś ?
    i się przełączy - spinacz biurowy czy coś ?

    pozdrawiam.

  • 10. Data: 2010-02-07 14:59:09
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

> [...]
    > i autem udało się wyrwać jakiś gruby łańcuch budowlany i zerwać go.
    > (ale tu się nic nie stało na 99% bo to norma dla tego auta).

    Prawdopodobnie zapomniałeś dokonać niezbędnych czynności serwisowych
    wymaganych przy wymianie podwozia hajspid na lołspid. Łańcuch budowlany może
    być tu przydatny, ale wskazane są inne przyrządy. Co do c++ to nie pomogę,
    bo nie napisałeś czy chodzi o klasyczne czy też .Net...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944