    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: co zamiast "polskiego samochodu elektrycznego"
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <6...@g...com>
    Date: Wed, 22 Mar 2017 10:49:35 +0100

    Pan Konrad Anikiel napisał:

    > Nie mogłem uwierzyć że w kraju który wydał Karola Adamieckiego (zajadłego
    > niehumanistę) nikt nie potrafi ogarnąć organizacji firmy, zarządzania
    > projektami i takich tam nudnych i powszechnie wykpiwanych historyjek.
    > Że kiedy wszystkie gadające głowy zgodnie powtarzają od lat "Polka ma
    > niską wydajność pracy"- nikt nie wie co to znaczy i jak temu zaradzić.

    Ja wiem, ja wiem! Mogę? Wydajność pracy to jest wartość wytworzonych
    dóbr w okresie rozrachunkowym podzielona przez liczbe zatrudnionych.
    W przedsiębiorstwach największy wpływ na wydajnośc pracy mają działy
    marketingu, które starają się sprzedać jak najdrożej. W rozliczeniu
    krajowym jest nieco inaczej -- niższa wydajność pracy niż u sąsiadów
    pozawla Polsce się rozwijać i tą pracą konkurować z resztą Europy.
    Zatem każdy, kto wie co to znaczy, nawet nie próbuje temu zaradzić.
    Ale nawet tej reszcie Europy daleko jest do wydajności pracy Kuwejtu
    czy innego Gabonu (pan prezes kiedyś upodobał sobie ten kraj).

    Naprawdę nie warto epatować ignorancją i pokazywać braki swojej edukacji.
    Te w dzisiejszych otwaretych czasach łatwo jest nadrobić. Ale nie słuchając
    co mają do powiedzenia gadające głowy, lepiej książkę jaką przeczytać.

    Jarek

    --
    Truskawki w Milanówku
    I ten przechodzień, spacerowicz,