  • Data: 2014-12-05 00:46:14
    Temat: Re: ciekawe
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Gdyby wszyscy tak myśleli, nie byłoby postępu. Co do zginania,
    > wystarczyłoby jakieś przewodzące tworzywo o właściwościach gumy.

    szkoda tylko, że w tej konkretnej sprawie przez ostatnie lata jest zero
    postępu :) I nie będzie więcej. Bo póki prawa fizyki się nie zmienią,
    efekt będzie podobny. Dokładnie taki sam new był już całe lata temu -
    też kombinowali z drukiem z czymś co zawiera srebro...

    Oczywiście - jeśli wymyślą coś naprawdę rewolucyjnego - nie wiem co :),
    to może i będzie to pożyteczne. Ale - żadne "drukowane" srebrem
    rozwiązania z natury rzeczy nie mają prawa mieć parametrów nawet
    zbliżonych do tych "tradycyjnych".
    I szkoda czasu i pieniędzy tam ,gdzie wynik jest znany z góry.

    No, ale w porównaniu z innymi badaniami;

    (http://odkrywcy.pl/gid,16287725,page,1,title,Najglu
    psze-badania-2013-roku,galeriazdjecie.html)

    to i tak super pożyteczna sprawa...