eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodychcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi? › Re: chcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!feeder1-2.proxad.net!proxad.net
    !feeder2-2.proxad.net!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neost
    rada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostr
    ada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: chcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <l0nttp$pdd$1@news.icpnet.pl> <i...@4...net>
    <l0o0ts$tbd$1@news.icpnet.pl> <l0o282$v0n$1@news.icpnet.pl>
    <l0o3tm$3q0$4@dont-email.me> <l0o4cj$1ve$1@news.icpnet.pl>
    <l0p0qt$536$1@news.task.gda.pl> <l0qg3t$2tu$1@news.icpnet.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <l0qhss$5gp$1@news.icpnet.pl>
    <8...@g...com>
    Date: Thu, 12 Sep 2013 00:30:43 +0200
    Message-ID: <1skfpwo3be2mf.1lahdl4sc7aoy$.dlg@40tude.net>
    Lines: 23
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    X-Trace: 1378938637 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 1447 82.143.187.50:54159
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2504153
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Wed, 11 Sep 2013 13:57:47 -0700 (PDT), k...@g...com
    > Tak ogólnie do niektórych. Panowie dzieci, przestańcie pierdolić
    > głupoty. Silnik parowy nadaje się do napędu urządzeń w których z
    > dużym wyprzedzeniem można określić zapotrzebowanie na moc.
    > Ciuchcia, statek ok. Tam nie daje się w pedał a w czasie pracy

    Ciuchcia ... taka co staje co kawalek ?
    Albo metro napedza i ma kawalki jeszcze krotsze ?

    > zapotrzebowanie na moc jest prawie stałe. Silnik w samochodzie
    > może w przeciągu kilku sekund przejść z mocy minimalnej do
    > maksymalnej. Dla silnika parowego nie posiadającego akumulatora
    > energii w postaci bardzo bardzo dużego zbiornika taki manewr jest
    > niemożliwy w czasie kilku sekund. Z drugiej strony dla idiotów co
    > dają w pedał przy każdej okazji taki silnik byłby w sam raz. Mogli
    > by dawać w pedał a efektu by nie było.

    Zgadnij - jak sie rozpedza samoloty na lotniskowcu ?


    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: