  • Data: 2019-03-04 19:44:43
    Temat: Re: ceny tesli 3s
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 4 Mar 2019 19:03:45 +0100, Poldek

    > Nie trzeba dopłacać, żeby mieć hałas w normie.

    Oczywiście że trzeba, i każdy 1dB ciszej w kabinie to niemałe pieniądze.
    Znacznie większe niż pogłośnienie o 1dB.

    > A 10% dopłaca, żeby mieć głośniejszy i to wystarczy,
    > żeby ciszy nie było. Mam na myśli tego typu samochody

    To oznacza, że 90%, czyli przeważająca większość, użytkowników tego nie
    robi, a więc chce jednak mieć cicho. No a że ich nie stać na elektryki,
    albo nie ma infrastruktury w naszym ciemnogrodzie, albo muszą raz w roku do
    bułgarii pojechać, to nadal kupują pierdziele spalinowe.

    --
    Pozdor
    Myjk