  • Data: 2019-03-04 19:03:45
    Temat: Re: ceny tesli 3s
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-03-03 o 14:46, Myjk pisze:
    > Sat, 2 Mar 2019 17:38:28 +0100, Poldek

    > Są też tacy co dopłacają jeszcze grubsze pieniądze aby mieć ciszę.

    Nie trzeba dopłacać, żeby mieć hałas w normie.

    > Nie wiem gdzie taki trend widzisz, ponad 90% samochodów i kierowców dąży do
    > tego żeby mieć cichy saochód.

    A 10% dopłaca, żeby mieć głośniejszy i to wystarczy, żeby ciszy nie
    było. Mam na myśli tego typu samochody
    https://twojkurierolsztynski.pl/26885,2019,02,20,szp
    aner-z-bmw-testuje-glosny-wydech-w-centrum-olsztyna-
    oraz-reakcje-ludzi-wideo

    Połowa młocyklistów demontuje fabryczne wydechy i płaci za wydechy,
    które robią specjalnie jak najwięcej hałasu. Niestety tak to działa, że
    aby była cisza, to wszyscy muszą być cisi. Wystarczy jeden głośny i
    ciszy nie ma, za to jest hałas.