  • Data: 2019-03-06 01:36:31
    Temat: Re: ceny tesli 3s
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-03-01 o 12:24, Myjk pisze:

    > Już nie wspomnę o drastycznej przepaści w komforcie podróżowania EV. Kto
    > nie próbował ten nie wie. :P

    Ja śmigałem przeszło rok Nissanem Leaf. Miałem okazję też przejechać się
    Teslą - nie wiem jaki model to był - ten z otwieranymi drzwiami w górę.

    Komfort podróżowania EV jest fatalny póki co. Zero wytłumienia. Drzwi są
    cieniutkie bo nic w sobie nie mają. Podsufitka to też kawałek
    powleczonego plastiku. Wszędzie plastik i plastik. Co prawda w Tesli
    powleczony skórą, ale nadal daje to akustykę pustego pudełka. Zatrzymasz
    się w mieście, słychać rozmowy ludzi na zewnątrz. Tłuczenie opon po
    polskich dziurach przenosi się straszliwie do wewnątrz. Huk powietrza
    przy większych prędkościach jest zaskakujący w Tesli. Trzeba głośno
    gadać by się dogadać.

    Ekskluzywne spalinowe auta w cenie zwykłej Tesli mają komfort i ciszę
    nieporównywalnie większą. Nawet auta o połowę tańsze bywają o 3 klasy
    bardziej komfortowe.

    Moje pytanie brzmi: co miałeś na myśli? Iż auta EV mają sporo do
    nadrobienia w dziedzinie komfortu?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek