  • Data: 2010-10-21 08:21:50
    Temat: Re: bezprzewodowy dom
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

    Am 21.10.2010 00:43, schrieb zlotowinfo:

    > a telewizor jak tym pilotem kontrolujesz?
    ja telewizora nie kontroluję, jeszcze mi nic nie zrobił. Pilot jest
    tylko do wyłączania sieci. Do przełączania programów mam inny. Albo
    rybka albo pipka. Telewizory mają na ogół sterowanie przez IR, a ty
    chciałeś radio. No to musisz dodać do tego majdanu obudowę, do której
    wsadzisz pilota do telewizora na IR i radiowe sterowanie gniazdek. Inna
    możliwość to wziąć pilota uniwersalnego i odpowiednio zaprogramować.
    Tylko te draństwa są drogie.

    Waldek