  • 1. Data: 2010-10-20 11:33:02
    Temat: bezprzewodowy dom
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    jakie elementy w miarę niedrogie, by miec jeden pilot:

    do telewizora
    do oświetlenia włącznik 2 niezależne żarówki
    1 gniazdka
    raczej radiowo bo z podczerwienią trzeba się czasami gimnastykować

  • 2. Data: 2010-10-20 12:20:05
    Temat: Re: bezprzewodowy dom
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 20.10.2010 13:33, schrieb zlotowinfo:
> [...]
    > 1 gniazdka
    > raczej radiowo bo z podczerwienią trzeba się czasami gimnastykować

    Jakieś 10EUR za komplet. Szukać w lokalnych sklepach Obi/Leroy Merlin i
    podobnych.

    Waldek

  • 3. Data: 2010-10-20 19:29:52
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@z...fu-berlin.de> napisał w
    wiadomości news:8i84skFoe8U2@mid.uni-berlin.de...

    > Jakieś 10EUR za komplet. Szukać w lokalnych sklepach Obi/Leroy Merlin i
    > podobnych.

    za tyle to chyba nawet nie dostanie
    pilot do telewizora, oswietlenia i gniazdek w jednym

  • 4. Data: 2010-10-20 19:36:10
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    zlotowinfo wrote:

    > Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@z...fu-berlin.de> napisał w
    > wiadomości news:8i84skFoe8U2@mid.uni-berlin.de...

    > za tyle to chyba nawet nie dostanie
    > pilot do telewizora, oswietlenia i gniazdek w jednym

    No nie wiem. Zapłaciłem 9.98EUR za 4 sztuki gniazdek radiowych plus pilota.
    Jak się chce mieć w lampie, to dwa gniazdka rozebrać i wcisnąć do lampy.
    Muszę jednak przyznać, że była to promocja. Normalnie kosztują chyba 15 lub
    20EUR.

    Waldek

  • 5. Data: 2010-10-20 22:43:26
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

> [...]
    > Jak się chce mieć w lampie, to dwa gniazdka rozebrać i wcisnąć do lampy.
    > Muszę jednak przyznać, że była to promocja. Normalnie kosztują chyba 15

    a telewizor jak tym pilotem kontrolujesz?

  • 6. Data: 2010-10-21 08:21:50
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 21.10.2010 00:43, schrieb zlotowinfo:

    > a telewizor jak tym pilotem kontrolujesz?
    ja telewizora nie kontroluję, jeszcze mi nic nie zrobił. Pilot jest
    tylko do wyłączania sieci. Do przełączania programów mam inny. Albo
    rybka albo pipka. Telewizory mają na ogół sterowanie przez IR, a ty
    chciałeś radio. No to musisz dodać do tego majdanu obudowę, do której
    wsadzisz pilota do telewizora na IR i radiowe sterowanie gniazdek. Inna
    możliwość to wziąć pilota uniwersalnego i odpowiednio zaprogramować.
    Tylko te draństwa są drogie.

    Waldek

  • 7. Data: 2010-10-21 08:39:01
    Od: D P <p...@g...com>

    [...]
> [...]
    > wsadzisz pilota do telewizora na IR i radiowe sterowanie gniazdek. Inna
    > możliwość to wziąć pilota uniwersalnego i odpowiednio zaprogramować.

    Zobacz ofertę pilotów Elmak (elmak.pl), mają piloty uniwersalne
    podczerwieni i radiowe, mam taki programowalny-samouczący, fajna
    sprawa. Koszt - około 50-60zł.

    Darek

  • 8. Data: 2010-10-21 09:57:33
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    znalazłem coś takiego, ale nie wiele piszą danych technicznych
    http://allegro.pl/show_item.php?item=1262950979

    a już wogóle o tym radiu, jesteś pewien?

  • 9. Data: 2010-10-21 10:06:03
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Zobacz ofertę pilotów Elmak (elmak.pl), mają piloty uniwersalne
    > podczerwieni i radiowe, mam taki programowalny-samouczący, fajna
    > sprawa. Koszt - około 50-60zł.

    pytałem producenta, nie mają takich pilotów
    chcieli mi wyprodukować na zamowienie tony ;p