  • Data: 2013-04-09 17:10:31
    Temat: Re: bezprawie (?) w PLay
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Akarm" napisał:

    > Wydaje mi się, że umowy świadczenia usług telekomunikacyjnych zawierane
    > są bezterminowo.

    Zależy gdzie i z kim -)

    > Na określony czas dodatkowo obowiązują warunki promocyjne.

    Tak było AFAIR w umowie z Orange i Plusem.

    > Nie mam przed sobą żadnej umowy i nie mogę z całą pewnością tego
    > stwierdzić, ale tak to zapamiętałem.

    A ja mam przed sobą umowę z P4, co prawda nie sprzed 3, ale 4 lat, i w
    niej jest wyraźnie napisane, cytuję:
    "czas trwania umowy (w miesiącach) 24."
    O przechodzeniu jej na czas nieokreślony nic w umowie nie ma,
    najprawdopodobniej jest to umieszczone w którymś z załączników
    stanowiących, cytuję: "integralną część Umowy o Świadczenie Usług
    Telekomunikacyjnych P4 Sp. z o.o.".

    Natomiast w aneksie z 2011 r. również jest zapis, cytuję:
    "czas trwania umowy (w miesiącach, zgodnie z pkt 4 lub 5 poniżej) 24."
    ale jest też punkt 12 tejże umowy, stanowiący iż, cytuję:
    "Umowa zawarta na czas określony przekształca się po upływie czasu, na
    jaki została zawarta, w Umowę zawartą na czas na czas nieokreślony, chyba,
    że Abonent na 30 dni przed upływem okresy, na który Umowa została zawarta,
    zawiadomi Operatora na piśmie, że nie zamierza korzystać z usług
    Operatora.".
    Umowa nadal się mieści na 1 stronie A4 ;->

    W aneksie podpisanym w tym roku jest jeszcze śmieszniej, ale to już inna
    historia.

    Dziadzio Kałach podpisał cyrograf w 2010 r., więc nie wiadomo, którą ma
    wersję umowy, ale jedno jest pewne: albo nie doczytał, albo nie zrozumiał.
    Albo jedno i drugie.

    JoteR