  • Data: 2013-04-14 20:00:42
    Temat: Re: bezprawie (?) w PLay
    Od: Trybun <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-08 16:27, J.F pisze:

    > Jeden ?
    > Miliony by sie znalazlo.
    > Badz pewien ze co najmniej polowa samodzielnie by nie pamietala kiedy
    > im sie umowa konczy, i mieliby pretensje "a czemu panstwo nie dzwonili
    > i nie przypominali".
    > A sposrod drugiej polowy wiekszosc by sobie przypomniala
    >
    > Zobacz chocby w samochodach - ilu ludzi ma problem ze przeglad sie
    > skonczyl tydzien temu, albo polisa juz niewazna ... na szczescie jak
    > zapomnieli, to zazwyczaj jest wazna.

    O co chodzi z tymi przeglądami? A ubezpieczenia to specyficzna gałąź
    usług, odpowiednie rygory do zapanowania nad potencjalnym bajzlem muszą
    być praktykowane.

    > A telefon to oczywiscie produkt jak kredyt w banku - placisz przez dwa
    > lata, z ulga wplacasz ostatnia rate i wyrzucasz.
    > Nie interesuje cie lacznosc, numer - dwa lata minely i nie chcesz
    > wiecej korzystac z uslug.

    To już jest Twoja indywidualna sprawa. Chcesz kontynuować to zgłaszasz,
    nie chcesz to nie informujesz i nie odbierasz telefonów z propozycją
    przedłużenia. Żadnego złodziejskiego żerowania na niewiedzy bądź
    lenistwie klienta.

    > I przez cala mase innych uslugodawcow, ktorym zaswiecilo w oczy widmo
    > konkurencji - chetnie pana obsluzymy, ale chcemy umowe na nie mnej niz
    > rok.
    > A nie ze my panu przylacze zrobimy, a pan nazajutrz sp* do innej firmy.

    Nawet na trzy czy pięć lat, ale skoro ona jest na ten rok, trzy czy pięć
    ostatni z tych dni umowy powinien być ostatnim dniem jej obowiązywania,
    skoro klient nie życzy sobie w niej pozostać..

    > Ja tam nie wiem, ale rozne rzeczy wypowiadalem, i zazwyczaj wystarczyl
    > prosty faks.

    W pobliskim miasteczku w salonie Orange taka wizyta to nieraz i 2
    godziny na czekanie w kolejce, z powodu "nieczytelności wysłanego faksu"
    byłem zmuszony do trzykrotnego odwiedzania salonu. Nie prościej by było
    dla mnie i wszystkich innych uniknąć takich problemów, zawracania głowy,
    skoro to do niczego co by miało uzasadnienie nie służy? Podpisuję
    cyrograf na termin to po jakiego diabła mnie się zmusza jeszcze do jego
    wypowiadania..?

    > Zawsze mozesz umowe przeczytac. Szczegolnie ze to akurat u wszystkich
    > takie samo, no moze z wyjatkiem plusa.
    > Umowa sie przedluza, i masz ja miesiac wczescniej wypowiedziec, jesli
    > masz taka wole :-)
    >
    > J.

    To są warunki ogólne, a więc czytanie ich, przynajmniej w moim wypadku
    nic nie daje.