  • Data: 2013-04-14 20:06:49
    Temat: Re: bezprawie (?) w PLay
    Od: Trybun <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-10 07:48, K pisze:

    > to stan do przetargu, zaoferuj najwiecej, zbuduj siec, utrzymuj ja.
    > daj wszystkim umowy na czas okreslony, albo najlepiej zadnej umowy.
    > kazdemu w ramach braku umowy 2000minut do wszystkich na swiecie i
    > telefon co pol roku za darmo.

    Widzę że masz pełne usprawiedliwienie dla q**two jakie operatorzy gsm
    stosują wobec klienta.. Jacy oni biedni a klient jakież to może mieć
    kosmiczne wymagania..

    > a czy mozesz kupic wode lub gaz od kogos innego? czy jest konkurencja
    > na tym rynku? z pradem do niedawna bylo tak samo, teraz obstawiam ze
    > rowniez mozna podpisac na czas okreslony.

    Jak widać na rynku telefonii komórkowej, mimo obecności kilku operatorów
    warunki podpisywania umów niewiele różnią się od tych podpisywanych z
    monopolistą.