  • Data: 2013-04-09 15:46:08
    Temat: Re: bezprawie (?) w PLay
    Od: Trybun <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-08 17:06, J.F pisze:

    > No, troche z tym zawlaszczeniem i terrorystami przesadziles.

    Ani kapki, położyli łapę na limitowanych częstotliwościach i rozdają
    karty wg własnych reguł, potencjalny klient nie może w sprawie nic
    zrobić. Przeróżnej maści rzecznicy których utrzymuje za fundusze z
    własnej kieszeni, nie robią w tych sprawach nic, co najwyżej bronią
    interesów tych firm.

    > No owszem, musisz sie zgodzic.
    >
    > Ale to i tak lepiej niz na telefon stacjonarny, gdzie jak masz pecha
    > musisz sie zgodzic na warunki jednego, albo wode czy prad, albo wywoz
    > smieci.
    >
    > A w sumie i gdzie indziej sie zazwyczaj musisz zgodzic, no bo co -
    > bedziesz indywidualnie negocjowal warunki zakupu komputera, samochodu
    > czy chleba ?
    >
    > Owszem, jak zamowisz kilkaset, to moze dasz rade.
    > Ewentualnie po urzedniczemu - oglaszamy przetarg i w d* mamy ile
    > bedzie kosztowalo - mial byc przetarg, byl, wybralismy najtansza oferte.

    Przy zakupie prądu czy wody nie podpisuje się umowy terminowej. Ale
    przecież tu nie o to chodzi, bo przy podpisywaniu każdej umowy jest
    jakaś nieprawidłowość, po prostu większość takich umów to nie umowy
    tylko podpisanie cyrografu przez klienta.. Tu w tej omawianej sprawie
    nie mam uwag do niczego poza tą koniecznością wypowiadania umowy
    zawartej na termin.

    > Zawsze mozesz zlozyc wypowiedzenie tuz po podpisaniu umowy, chyba ze
    > Plus.

    Nie prościej i uczciwiej by było dla klienta gdyby taka umowa miała
    status stałej a nie terminowej , a klient miałby opcję podpisania jej na
    termin?

    > I naprawde masz ochote zakonczyc umowe i nie korzystac wiecej z tego
    > numeru, czy tam programu TV ?

    Tak, gdyby było inaczej to juz na trzy miesiące przed wygaśnięciem umowy
    informuję firmę o zamiarze przedłużenia umowy o kolejny termin. Ew.
    reaguje na telefon w tej sprawie od konsultanta i godzę się na to co
    proponuje. Naprawdę nie pojmuję dlaczego się upieracie że fatygowanie
    klienta, który jakimś składaniem wypowiedzeń ma obwieszczać koniec umowy
    podpisanej na termin, jest koniecznością??

    > Dobre pytanie ... IMO - byla taka mozliwosc. Kompletnie nieoplacalna,
    > ale byla.
    > No i zawsze mozesz skorzystac z prepaida.

    Zastanawiająco wyglada taki pre-paid choćby w Cyfrze+. Nawet nie połowa
    kanałów niż w normalnym abonamencie a drożej, z jakiego powodu? Ano z
    takiego że klient ma możliwość zapłacenia za usługę z góry!! Pozornie -
    gdzie tu sens..? Firma Orange, pre-paid - oferta "Zeta fon", nie terzeba
    składać wypowiedzenia na koniec umowy.. Efekt - w normalnym abonamencie
    29zł/miesiąc telefony o 3 klasy lepsze niż w zeta fon= 50zł/miesiąc.
    Czary? - Nie - dochód firm jest o 20% wyższy gdy umowy są podpisywane w
    taki sposób jak to Ty sobie chwalisz. Jednym słowem żerują na tym
    wypowiedzeniu.. Jeden zapomni, drugi nie ma ochoty przechodzić "
    wypowiedzeniowej drogi krzyżowej" i marnować czasu, i tak się kręci, na
    koncie przybywa, a niektórzy klienci są wniebowzięci, z mądrości
    hochsztaplerów....

    > Bo sie umowiliscie inaczej :-P

    Nie chodzi o skutek, a o przyczynę, - dlaczego ktoś postanowił że muszę
    wypowiadać taka umowę...

    > Pokaz mi czlowieka ktory z gory wie ze za dwa lata chce przestac
    > uzywac tego telefonu.
    >
    > J.

    99% Polaków którzy chcieliby zakończyć umowę terminową nie chciałoby
    przy tym wykonywać jakichś zbędnych dla nich czynności.