  • Data: 2013-04-08 02:13:51
    Temat: Re: bezprawie (?) w PLay
    Od: p47 <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-07 19:05, Artur Maśląg pisze:
    > (...)

    > Widzisz - obie uwagi były merytoryczne. Play zgodnie z umową
    > (którą podpisałeś) realizuje świadczenie usług, a Ty bez przeczytania
    > co podpisałeś, próbujesz im przypisać bezprawne działanie.

    Jak zwykle dalej bablasz bez sensu:
    1. to, ze Play realizuje usługi nic nie ma wspólnego z tematem wątku,
    2.nie masz żadnej wiedzy na temat tego, co podpisałem,
    3. całkowicie bez żadnych tez podstaw bredzisz, że nie przeczytałem
    tego, co podpisałem (tym bardziej, ze umowe i inne podpisane wówczas
    dokumenty mam aktualnie przed oczami;-)
    3. w dalszym ciągu, tak jak to pokazywałeś na innych grupach, nie
    potrafisz zrozumieć najprostszego nawet tekstu,- nie dociera do ciebie,
    ze podpisałem umowę, w której jasno i jednoznacznie określono jej okres
    trwania na 36 miesięcy. A o tym napisałem w 1-szym poscie.
    4. No i, co nie jest żadna niespodzianką, nie dałeś najmniejszej
    merytorycznej przesłanki,która mogłaby potwierdzić, ze działanie PLay
    jest umocowane prawnie.
    A więc przestań swoimi tradycyjnymi bredniami zaśmiecać i tę grupę!