  • Data: 2013-04-08 11:25:43
    Temat: Re: bezprawie (?) w PLay
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-08 10:47, Trybun pisze:
    > W dniu 2013-04-08 10:08, Mario pisze:
    (...)
    >> http://forum.gazeta.pl/forum/w,1115,127035123,,pytan
    ie_do_UKE_Umowy_na_czas_okreslony.html?v=2
    (...)

    > Naprawdę sądzisz że znalazłby się choć jeden klient zgłaszający
    > pretensje bo został pozbawiony możliwości dzwonienia, które wynikło z
    > zakończenia terminowej umowy na te usługi??

    Oczywiście. Przy okazji np. utrata numeru telefonu itd. Super
    rozwiązanie :> Widzisz, to są usługi o charakterze ciągłym i tak
    naprawdę człowiek podpisuje pewne zobowiązanie (związane z jakimiś
    profitami - jak mniemam chodziło o aparat telefoniczny) i w jego
    trakcie są określone warunki specjalne. No, dodatkowo stosowne
    informacje są w umowach, więc nie bardzo rozumiem płacze i narzekania.

    > jest pewny że za jakiś czas firma "Kruk" nie zapuka do jego drzwi i nie
    > upomni się o zaległe opłaty...

    No jak ktoś nie płaci - zasadniczo rachunki nadal wysyłają, a nie
    wyrzucają do kosza.

    > I żeby nie było żadnych wątpliwości - te
    > bandycko-kapitalistyczne praktyki są stosowane nie tylko w usługach
    > telefonicznych - stosowane są także przez tzw platformy cyfrowe, i w tym
    > wypadku dotyczy to płatnych telewizji.

    Są umowy i faktem jest, że firmy różnie ludzi traktują, niemniej
    zazwyczaj zgodnie z podpisaną umową. Stąd np. źle wspominam
    sposoby traktowania z Aster, ale to inna kwestia. Wystarczyło
    wypowiedzieć umowę na czas. Zobaczyłem rachunek *2 i się okazało,
    że zapomniałem. Mogli być mili i zadzwonić, że się kończy umowa
    okresowa itd. No, ale nie oni jedni na świecie.

    > Nawet sobie chyba nie zdajesz sprawy ile trudu kosztowało mnie
    > niedawno wypowiedzenie TERMINOWEJ umowy TV "N", po tym jak dobiegła
    > końca.

    Z tym tez masz problem? Niedawno wypowiadałem, ponieważ mi nowe
    oferty nie pasowały. Bez problemu, dekoder też im się magicznie nie
    zepsuł. Mam parę uwag w kwestii wprowadzenia mnie w błąd przy
    zawieraniu umowy (kwestia "uwolnienia" dekodera oraz zestawu
    antenowego kupionych na własność), ale to trochę inna para kaloszy.
    W sumie jak patrzę co NC+ zaczęło wyrabiać z klientami to się
    cieszę, że u nich nie zostałem :)

    > Tak więc nie pisz że ktoś zadziałał w moim, klienta interesie
    > robiąc z umów taki bajzel, na którym zyska tylko jedna strona.

    W omawianej sprawie nie ma burdelu, który sugerujesz i zasady są
    powszechnie znane, a jak ktoś ma wątpliwości to powinien dokładnie
    umowy przeczytać - włącznie z załącznikami, będącymi ich integralną
    częścią.