  • Data: 2013-04-08 08:01:46
    Temat: Re: bezprawie (?) w PLay
    Od: Trybun <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-07 00:00, p47 pisze:
    > Zawarłem ongiś umowę z PLAY na czas określony , (co zostało
    > jednoznacznie zapisane w umowie: "czas trwania umowy: -36 miesięcy")
    > na świadczenie usług telekomunikacyjnych. Ponieważ okres ten kończy
    > się obecnie dosłownie za kilka dni zgłosiłem się do salonu tej firmy
    > aby podpisać z nimi nową umowę na innych warunkach lepiej
    > odpowiadającym moim potrzebom, z zachowaniem mojego dotychczasowego
    > numeru, zgodnie z nowelizacją ustawy prawo telekomunikacyjne. Umowa ta
    > miałaby obowiązywać po zakończeniu tego 36 miesięcznego okresu trwania
    > obecnej umowy.
> [...]

    To bandyckie bezprawie jest u nas obowiązującym prawem. Tylko u nas
    zmusza się klienta do wypowiadania umów zawartych na termin. To jest
    chore i same sobie przeczy, ale jak widać niektórzy przyjmują to ze
    zrozumieniem. Niewolnicy XXI wieku..
    Nie wiem jak PLAY, ale niektóre firmy wręcz sprawiają problemy z
    przyjęciem takiego wypowiedzenia. I trzeba się sporo napocić żeby firma
    wreszcie je uznała.