-
Data: 2013-04-08 12:31:57
Temat: Re: bezprawie (?) w PLay
Od: Trybun <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2013-04-08 11:25, Artur Maśląg pisze:
> W dniu 2013-04-08 10:47, Trybun pisze:
>> W dniu 2013-04-08 10:08, Mario pisze:
> (...)
>>> http://forum.gazeta.pl/forum/w,1115,127035123,,pytan
ie_do_UKE_Umowy_na_czas_okreslony.html?v=2
>>>
> (...)
>>> Czas na podjęcie decyzji w tym zakresie jest zwykle w umowach
>>> wskazywany. W przypadku umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych
>>> przedsiębiorcy telekomunikacyjni najczęściej wskazują termin
>>> najpóźniej 30 dni przed upływem terminu umowy zawartej na czas
>>> określony."
>>
>> Naprawdę sądzisz że znalazłby się choć jeden klient zgłaszający
>> pretensje bo został pozbawiony możliwości dzwonienia, które wynikło z
>> zakończenia terminowej umowy na te usługi??
>
> Oczywiście. Przy okazji np. utrata numeru telefonu itd. Super
> rozwiązanie :> Widzisz, to są usługi o charakterze ciągłym i tak
> naprawdę człowiek podpisuje pewne zobowiązanie (związane z jakimiś
> profitami - jak mniemam chodziło o aparat telefoniczny) i w jego
> trakcie są określone warunki specjalne. No, dodatkowo stosowne
> informacje są w umowach, więc nie bardzo rozumiem płacze i narzekania.
Co to ma do terroru wobec konsumenta? Chcesz kontynuować współpracę to
ja i tak musisz zadeklarować, a po co ta konieczność składania
wypowiedzenia przez niezainteresowanych?
>
>> i
>> jest pewny że za jakiś czas firma "Kruk" nie zapuka do jego drzwi i nie
>> upomni się o zaległe opłaty...
>
> No jak ktoś nie płaci - zasadniczo rachunki nadal wysyłają, a nie
> wyrzucają do kosza.
Po prostu nie korzystam już z ich usług po zakończeniu umowy, a więc za
co te kary?
>
>> I żeby nie było żadnych wątpliwości - te
>> bandycko-kapitalistyczne praktyki są stosowane nie tylko w usługach
>> telefonicznych - stosowane są także przez tzw platformy cyfrowe, i w tym
>> wypadku dotyczy to płatnych telewizji.
>
> Są umowy i faktem jest, że firmy różnie ludzi traktują, niemniej
> zazwyczaj zgodnie z podpisaną umową. Stąd np. źle wspominam
> sposoby traktowania z Aster, ale to inna kwestia. Wystarczyło
> wypowiedzieć umowę na czas. Zobaczyłem rachunek *2 i się okazało,
> że zapomniałem. Mogli być mili i zadzwonić, że się kończy umowa
> okresowa itd. No, ale nie oni jedni na świecie.
Konieczność wypowiadania umów terminowych jest bandytyzmem i nie ma na
to żadnego wytłumaczenia.
>
>> Nawet sobie chyba nie zdajesz sprawy ile trudu kosztowało mnie
>> niedawno wypowiedzenie TERMINOWEJ umowy TV "N", po tym jak dobiegła
>> końca.
>
> Z tym tez masz problem? Niedawno wypowiadałem, ponieważ mi nowe
> oferty nie pasowały. Bez problemu, dekoder też im się magicznie nie
> zepsuł. Mam parę uwag w kwestii wprowadzenia mnie w błąd przy
> zawieraniu umowy (kwestia "uwolnienia" dekodera oraz zestawu
> antenowego kupionych na własność), ale to trochę inna para kaloszy.
> W sumie jak patrzę co NC+ zaczęło wyrabiać z klientami to się
> cieszę, że u nich nie zostałem :)
Na tym naciąłem się jak na czym innym - przy operacji wypowiadania umowy
N-ce, poprzednie kilkukrotne stanie w kolejkach w salonie Orange przy
wypowiadaniu umowy na Orange Free to naprawdę pryszcz. Tu nawet nie
mogłem ustalić daty podpisania umowy.
>
>> Tak więc nie pisz że ktoś zadziałał w moim, klienta interesie
>> robiąc z umów taki bajzel, na którym zyska tylko jedna strona.
>
> W omawianej sprawie nie ma burdelu, który sugerujesz i zasady są
> powszechnie znane, a jak ktoś ma wątpliwości to powinien dokładnie
> umowy przeczytać - włącznie z załącznikami, będącymi ich integralną
> częścią.
>
>
Nie o takim burdelu piszę - umowa nawet jest dość przejrzysta, chodzi o
terroryzm jakiemu jest poddawany klient, godząc się na takie warunki.
Ale wobec braku alternatywy nie ma wyjścia. Jednak nie oczekuj że ktoś
przy zdrowych zmysłach będzie sobie coś takiego chwalił.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.04.13 12:33 Trybun
- 08.04.13 12:34 Leszek
- 08.04.13 13:07 Artur Maśląg
- 08.04.13 16:27 J.F
- 08.04.13 16:43 Trybun
- 08.04.13 17:06 J.F
- 08.04.13 17:19 Artur Maśląg
- 08.04.13 18:07 Artur Maśląg
- 08.04.13 18:08 J.F
- 08.04.13 18:54 Artur Maśląg
- 08.04.13 21:18 J.F
- 08.04.13 21:46 Artur Maśląg
- 08.04.13 21:49 John Kołalsky
- 08.04.13 21:55 John Kołalsky
- 08.04.13 22:08 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- iOS, działające wifi z autolockiem
- Z instrukcji do kitu
- Re: W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- DNS restrictions are on
- Słabszy sygnał GSM od kilku tugodni
- Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- Praktyczny test GPS...
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- Dlaczego sluchawka nie dzwoni?
- Google Play
- Gdzie kosz?
- Kosz, gdzie??
Najnowsze wątki
- 2024-12-25 Wrocław => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-25 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-25 Kraków => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-25 Lublin => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-25 Szczecin => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-25 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-12-25 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-25 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-25 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-25 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-25 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-25 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-25 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-12-25 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-24 Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie