  • Data: 2013-04-08 12:08:45
    Temat: Re: bezprawie (?) w PLay
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-08 11:20, K pisze:
    (...)
    > to zdecyduj sie czego wlasciwie oczekujesz. mam dla ciebie oferte:
    > nazywa sie prepaid i jest dostepna u kazdego opa.

    Byle nie wziął prepaida z jakimś zobowiązaniem (jak onegdaj Tak Tak
    Fon), bo będzie problem, że przestał doładowywać, a tu płacić trzeba ;)

    > nie wiem co tu jest niezrozumialego, ale np majac umowe z t-mobile
    > wyglada to u mnie tak: podpisuje umowe na czas okreslony (24mce),
    > operator w umowie gwarantuje mi takie, a takie parametry na czas trwania
    > umowy za kwote X. po zakonczeniu umowy, ta przechodzi na czas
    > nieokreslony na zasadach ogolnych (czyt. chujowych).

    Mam wrażenie, że wszystkie umowy o świadczenie usług
    telekomunikacyjnych mają podobne zasady i z założenia umowa ma na
    celu świadczenia usług w sposób ciągły - stosowne umowy terminowe
    (czy inne aneksy) mają tylko określać pewne specyficzne warunki
    świadczenia usług w konkretnym okresie. Każda ma też określony
    tryb wypowiedzenia itd. Tak było w umowach Plus, T-mobile, Orange,
    Play (niezależnie od ich nazwy). Dziwię się, że ludzie mają z tym
    problem, choć fakt internetowego bicia piany nie jest dla mnie
    żadnym zaskoczeniem :)

    (...)

    :)