  • Data: 2013-04-08 09:57:11
    Temat: Re: bezprawie (?) w PLay
    Od: Leszek <l...@w...peel> szukaj wiadomości tego autora

    > 3. w dalszym ciągu, tak jak to pokazywałeś na innych grupach, nie
    > potrafisz zrozumieć najprostszego nawet tekstu,- nie dociera do
    > ciebie, ze podpisałem umowę, w której jasno i jednoznacznie określono
    > jej okres trwania na 36 miesięcy. A o tym napisałem w 1-szym poscie.
    > A więc przestań swoimi tradycyjnymi bredniami zaśmiecać i tę grupę!

    Ty kolego chyba sam się pogubiłeś. Jeżeli jest inaczej niż w umowie to
    pokaż to konsultantowi
    i wylej żółć na niego a nie na grupę.
    Wygląda jednak na to, że coś "Ci się wydaje" i stąd te pretensje.
    To że "jednoznacznie" określono 36 miesięcy nie oznacza, że w jednym z
    ostatnich punktów
    jest zapis o przejściu na czas nieokreślony i czas wypowiedzenia.
    Masz być może szczęście, że nie przeszła w umowę na kolejny czas
    określony 36 miesięcy -
    takie automatyczne przedłużanie umów stosuje np. Orange i Polsat,
    Orange przedłuża na tych samych warunkach, Polsat przedłuża o kolejne 6
    miesięcy
    jak nie wypowiesz 3 miesiące przed końcem. W obu umowach w pierwszych
    punktach jest
    "jednoznaczna" mowa o umowie na 12 miesięcy.
    Była już o tym dyskusja.
    Może i przeczytałeś ale czy na pewno wszystko zrozumiałeś?
    L.