eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmbezprawie (?) w PLay › Re: bezprawie (?) w PLay
  • Data: 2013-04-08 11:20:25
    Temat: Re: bezprawie (?) w PLay
    Od: K <...@...c> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 08-04-2013 10:47, Trybun pisze:
    > W dniu 2013-04-08 10:08, Mario pisze:
    >>
    >>> To bandyckie bezprawie jest u nas obowiązującym prawem. Tylko u nas
    >>> zmusza się klienta do wypowiadania umów zawartych na termin. To jest
    >>> chore i same sobie przeczy, ale jak widać niektórzy przyjmują to ze
    >>> zrozumieniem. Niewolnicy XXI wieku..
    >>
    >> Gdyby umowa całkiem wygasała to tysiące klientów oburzałoby się, że z
    >> dnia na dzień są pozbawieniu możliwości dzwonienia.
    >> Takie tez jest stanowisko UKE:
    >>
    >> http://forum.gazeta.pl/forum/w,1115,127035123,,pytan
    ie_do_UKE_Umowy_na_czas_okreslony.html?v=2
    >>
    >> "Szanowny Panie,
    >> w odpowiedzi na Pańskie pismo skierowane do Urzędu Komunikacji
    >> Elektronicznej pragnę poinformować, iż zgodnie z obowiązującymi
    >> przepisami prawa, kwestia statusu umowy zawieranej na czas określony
    >> po upływie wskazanego w niej terminu obowiązywania pozostaje w sferze
    >> swobodnej decyzji stron umowy. Możliwe są w tym wypadku różne
    >> rozwiązania. Umowa może wygasnąć, przekształcić się w kolejną umowę na
    >> czas określony albo przekształcić się w umowę na czas nieokreślony.
    >> W przypadku umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych standardem
    >> jest automatyczne przekształcanie się umowy zawartej na czas określony
    >> w umowę na czas nieokreślony, o ile abonent we wskazanym w umowie
    >> terminie nie złoży innego oświadczenia woli. Takie rozwiązanie
    >> gwarantuje abonentowi ciągłość świadczenia usług telekomunikacyjnych
    >> dając jednocześnie abonentowi czas na podjęcie decyzji o dalszej
    >> współpracy z operatorem lub rozwiązania umowy na świadczenie usług
    >> telekomunikacyjnych.
    >> Czas na podjęcie decyzji w tym zakresie jest zwykle w umowach
    >> wskazywany. W przypadku umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych
    >> przedsiębiorcy telekomunikacyjni najczęściej wskazują termin
    >> najpóźniej 30 dni przed upływem terminu umowy zawartej na czas
    >> określony."
    >>
    >>
    >
    > Naprawdę sądzisz że znalazłby się choć jeden klient zgłaszający
    > pretensje bo został pozbawiony możliwości dzwonienia, które wynikło z
    > zakończenia terminowej umowy na te usługi?? A w odwrotna stronę - tylko
    > chyba ktoś upośledzony może sobie to chwalić coś takiego, że ktoś mu
    > głowę zawraca, mimo tego że umowę podpisał na określony termin. Kończy
    > się umowa i klient zapomina o firmie z którą podpisał umowę TERMINOWĄ, i
    > jest pewny że za jakiś czas firma "Kruk" nie zapuka do jego drzwi i nie
    > upomni się o zaległe opłaty... I żeby nie było żadnych wątpliwości - te
    > bandycko-kapitalistyczne praktyki są stosowane nie tylko w usługach
    > telefonicznych - stosowane są także przez tzw platformy cyfrowe, i w tym
    > wypadku dotyczy to płatnych telewizji.
    > Nawet sobie chyba nie zdajesz sprawy ile trudu kosztowało mnie
    > niedawno wypowiedzenie TERMINOWEJ umowy TV "N", po tym jak dobiegła
    > końca. Tak więc nie pisz że ktoś zadziałał w moim, klienta interesie
    > robiąc z umów taki bajzel, na którym zyska tylko jedna strona.
    >
    >

    to zdecyduj sie czego wlasciwie oczekujesz. mam dla ciebie oferte:
    nazywa sie prepaid i jest dostepna u kazdego opa.

    nie wiem co tu jest niezrozumialego, ale np majac umowe z t-mobile
    wyglada to u mnie tak: podpisuje umowe na czas okreslony (24mce),
    operator w umowie gwarantuje mi takie, a takie parametry na czas trwania
    umowy za kwote X. po zakonczeniu umowy, ta przechodzi na czas
    nieokreslony na zasadach ogolnych (czyt. chujowych).

    - oczywiscie przed koncem umowy (np miesiac) dzwoni do mnie operator i
    proponuje mi nowa oferte. zwykle lepsza jest po zalogowaniu do panelu.
    - oczywiscie w dniu zawarcia w/w umowy moge napisac wypowiedzenie ze
    skutkiem na ostatni dziej jej trwania.
    - w dobie przenosnosci numerow oraz w celu potargowania sie z opem, wole
    go postraszyc zerwaniem umowy (po jej zakonczeniu) i przeniesienim
    numeru do innego opa.
    - osobiscie mam czelnosc twierdzic, ze bylbys pierwszym ktory bije piane
    o to ze operator pozbawil cie kontaktu ze swiatem z dnim zakonczenia
    umowy. nawet wiem jakbys sie tlumaczyl dlaczego nie miales czasu na jej
    przedluzenie.

    odnoszac sie do umowy z N, tez mam (od 2009) i za kazdym razem po jej
    zakonczeniu wypowiadam ja bez problemu. za kazdym razem dostaje lepsza
    oferte - ostanio ostatniego dnia. nie wiem z czego wynikaja twoje
    problemy, bo chyba nie: napisanie kartki a4 i wyslanie jej do operatora
    listem poleconym/faxem/mailem - jesli wpiera.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: