    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: awaryjna ochrona multipleksowanej diody led
    Date: Mon, 4 Oct 2010 20:59:27 -0500

    "Tomasz Wójtowicz" <S...@N...COM> wrote in message
    news:4caa333d$0$22807$65785112@news.neostrada.pl...

    > Generalnie to mi wygląda na jazdę na krawędzi. Ja to bym pomyślał o takim
    > rozwiązaniu, żeby odcinał całkowicie zasilanie PWM-a dopóki procek nie
    > będzie gotowy, a dodatkowo jakiś watchdog na wypadek zwisu procesora.

    Moim zdaniem to nadmierna zapobiegliwość - porty zwykle startują
    po resecie z wartością wyjść 0, więc wystarczy dać rezystor pull-down
    aby ściągnął w dół do zera takie wyjście na czas programowania proca,
    gdy wyjścia są w stanie wysokiej impedancji.
    Ale oczywiście watchdog z odpowiednio dobranym czasem resetu
    też by się przydał gdy program trochę więcej skomplikowany niż
    to samo miganie diodą.