eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyautostrada szybciejRe: autostrada szybciej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "news.wp.pl" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: autostrada szybciej
    Date: Tue, 28 Aug 2012 09:57:47 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 72
    Message-ID: <k1htmk$eil$1@node2.news.atman.pl>
    References: <k0liqs$e8r$1@inews.gazeta.pl>
    <5033f6d0$0$26682$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...mshome.net>
    <5034fb8d$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
    <50379516$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
    <50379d90$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
    <50385c37$0$1317$65785112@news.neostrada.pl>
    <ji3c6lru9cw8$.1uskkw44m06kh.dlg@40tude.net>
    <k1ai9n$759$1@mx1.internetia.pl>
    <1ribdfwko8b4e$.1iqv8jhboljkr$.dlg@40tude.net>
    <k1b8a3$7i5$1@mx1.internetia.pl>
    <1bq0vu4xik4xb$.58jpdaqiyemk$.dlg@40tude.net>
    <k1dun3$rkd$1@mx1.internetia.pl>
    <503b78a0$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>
    <k1g21c$8ur$1@mx1.internetia.pl>
    <503b98a1$0$26683$65785112@news.neostrada.pl>
    <k1g856$vl5$1@mx1.internetia.pl>
    <503bae6f$0$26690$65785112@news.neostrada.pl>
    <k1gdac$h4c$1@mx1.internetia.pl>
    <503bbf1c$0$26691$65785112@news.neostrada.pl>
    <k1gk0f$8n0$1@mx1.internetia.pl>
    <1epnk8zzno31g$.1lnv0tkp0770a$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: serwer.sekocenbud.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1346140692 14933 159.253.247.138 (28 Aug 2012 07:58:12
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 28 Aug 2012 07:58:12 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
    Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
    In-Reply-To: <1epnk8zzno31g$.1lnv0tkp0770a$.dlg@40tude.net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2464730
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-08-28 01:00, J.F. pisze:
    > Dnia Mon, 27 Aug 2012 22:02:25 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    (...)
    > Ja pisalem ze rzad sie cieszy z wysokich oplat, bo wiecej zarabia.
    > Ty ze niekoniecznie, bo mu ciezarowki uciekna na inne drogi.

    To takie dość luźne przybliżenie. Ja pisałem o konsekwencji likwidacji
    winietek dla ciężarówek i ich ucieczce na drogi alternatywne tam gdzie
    się da, z braku oviatollowania oraz nadzoru. Wiele dróg zostało
    zniszczonych, a "wpływ" do budżetu w rezultacie był mniejszy. Wcześniej
    ciężarówki jechały tak jak było im wygodniej, ponieważ opłata była
    jedna na wszystko i do tego nie do uniknięcia.

    > Ja ze na innych rownoleglych jest viatoll, a tobie sie te "rownolegle" nie
    > spodobaly. Kto tu juz nie wie o co sie kloci ?

    Ciężarówki jeżdżą nie tylko równoległymi do autostrad (o ile takie są).
    Jeżeli mają zapłacić za autostradę (czy inne oviatolowane) to
    wykorzystają inne trasy - tym bardziej, że autostrad tak naprawdę dużo
    nie ma. Na szczęście oviatolowania przybywa, więc sytuacja się powoli
    unormuje.

    > od wrocka do Olawy umiarkowanie. Do Brzegu jeszcze mniej. A dalej to nie
    > jechalem ostatnio.

    Problem w tym, że Polska to nie tylko okolice Wrocławia.

    > Czekam cierpliwie. Dawno nie widzialem, teraz "wszyskie" maja uklad 2+3
    -\_________________
    o-oo ooo

    To ile jest osi wg Ciebie?

    >>> Ale taka na 15 minut bywa. I ona tez sie w kwadrans nie rozwieje.
    >> Zdecyduj się o czym piszesz.
    >
    > Ja konsekwetnie o tym ze ilosc samochodow, w tym i ciezarowek, jadachych
    > platnym odcinkiem A4 jest duza.
    > Czyli cena jest dobra i nie ma potrzeby obnizac :-(

    A w cytacie jest o czasie oczekiwania przed bramkami :P

    > podales 50 km na A2. A tam byly trzy odcinki po ok 50km platne.
    > Dodajac odcinek Stalexportu na A4 wychodzi ok 200.

    W czasach przedunijnych? Daj jakieś źródło - ja wiem tylko
    o odcinku Stalexportu (~60km od 2000). Większą cześć (Wrocław-Gliwice
    ~140km) oddano chyba w 2003 - od razu z bramkami? Chętnie się
    dowiem gdzie na A2 było 200km autostrady z bramkami przed 2004.

    > A mnie zaciekawilo te 552km ktore rzekomo bylo.

    Mnie średnio, ponieważ ciężko było na autostradę w ogóle trafić.

    >> Ależ kombinujesz - daj jakieś dane o ruchu na bramkach.
    >
    > nie dam bo nie mam. Ale jesli jest 8 czynnych bramek i kolejka do nich - to
    > ruch jest.

    Ale jaki ruch? Ciężarowy, osobowy? Tego, że ruch jest nikt nie neguje.
    Podobnie jak ja nie neguję, że cena jest mniej więcej w porządku.
    Problem tkwi w stosowanych rozwiązaniach - od samych bramek po system
    elektroniczny.

    >>> A tymczasem za 5mld zakupili nam kolejki :-(
    >> Komu "nam"?
    >
    > No nam wszystkim.

    Przecież twierdzisz, że ceny i system w zasadzie jest ok to w czym
    problem?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: