-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "news.wp.pl" <n...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: autostrada szybciej
Date: Tue, 28 Aug 2012 09:57:47 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 72
Message-ID: <k1htmk$eil$1@node2.news.atman.pl>
References: <k0liqs$e8r$1@inews.gazeta.pl>
<5033f6d0$0$26682$65785112@news.neostrada.pl>
<o...@l...mshome.net>
<5034fb8d$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
<50379516$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
<50379d90$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
<50385c37$0$1317$65785112@news.neostrada.pl>
<ji3c6lru9cw8$.1uskkw44m06kh.dlg@40tude.net>
<k1ai9n$759$1@mx1.internetia.pl>
<1ribdfwko8b4e$.1iqv8jhboljkr$.dlg@40tude.net>
<k1b8a3$7i5$1@mx1.internetia.pl>
<1bq0vu4xik4xb$.58jpdaqiyemk$.dlg@40tude.net>
<k1dun3$rkd$1@mx1.internetia.pl>
<503b78a0$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>
<k1g21c$8ur$1@mx1.internetia.pl>
<503b98a1$0$26683$65785112@news.neostrada.pl>
<k1g856$vl5$1@mx1.internetia.pl>
<503bae6f$0$26690$65785112@news.neostrada.pl>
<k1gdac$h4c$1@mx1.internetia.pl>
<503bbf1c$0$26691$65785112@news.neostrada.pl>
<k1gk0f$8n0$1@mx1.internetia.pl>
<1epnk8zzno31g$.1lnv0tkp0770a$.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: serwer.sekocenbud.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1346140692 14933 159.253.247.138 (28 Aug 2012 07:58:12
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 28 Aug 2012 07:58:12 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
In-Reply-To: <1epnk8zzno31g$.1lnv0tkp0770a$.dlg@40tude.net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2464730
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-08-28 01:00, J.F. pisze:
> Dnia Mon, 27 Aug 2012 22:02:25 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
(...)
> Ja pisalem ze rzad sie cieszy z wysokich oplat, bo wiecej zarabia.
> Ty ze niekoniecznie, bo mu ciezarowki uciekna na inne drogi.
To takie dość luźne przybliżenie. Ja pisałem o konsekwencji likwidacji
winietek dla ciężarówek i ich ucieczce na drogi alternatywne tam gdzie
się da, z braku oviatollowania oraz nadzoru. Wiele dróg zostało
zniszczonych, a "wpływ" do budżetu w rezultacie był mniejszy. Wcześniej
ciężarówki jechały tak jak było im wygodniej, ponieważ opłata była
jedna na wszystko i do tego nie do uniknięcia.
> Ja ze na innych rownoleglych jest viatoll, a tobie sie te "rownolegle" nie
> spodobaly. Kto tu juz nie wie o co sie kloci ?
Ciężarówki jeżdżą nie tylko równoległymi do autostrad (o ile takie są).
Jeżeli mają zapłacić za autostradę (czy inne oviatolowane) to
wykorzystają inne trasy - tym bardziej, że autostrad tak naprawdę dużo
nie ma. Na szczęście oviatolowania przybywa, więc sytuacja się powoli
unormuje.
> od wrocka do Olawy umiarkowanie. Do Brzegu jeszcze mniej. A dalej to nie
> jechalem ostatnio.
Problem w tym, że Polska to nie tylko okolice Wrocławia.
> Czekam cierpliwie. Dawno nie widzialem, teraz "wszyskie" maja uklad 2+3
-\_________________
o-oo ooo
To ile jest osi wg Ciebie?
>>> Ale taka na 15 minut bywa. I ona tez sie w kwadrans nie rozwieje.
>> Zdecyduj się o czym piszesz.
>
> Ja konsekwetnie o tym ze ilosc samochodow, w tym i ciezarowek, jadachych
> platnym odcinkiem A4 jest duza.
> Czyli cena jest dobra i nie ma potrzeby obnizac :-(
A w cytacie jest o czasie oczekiwania przed bramkami :P
> podales 50 km na A2. A tam byly trzy odcinki po ok 50km platne.
> Dodajac odcinek Stalexportu na A4 wychodzi ok 200.
W czasach przedunijnych? Daj jakieś źródło - ja wiem tylko
o odcinku Stalexportu (~60km od 2000). Większą cześć (Wrocław-Gliwice
~140km) oddano chyba w 2003 - od razu z bramkami? Chętnie się
dowiem gdzie na A2 było 200km autostrady z bramkami przed 2004.
> A mnie zaciekawilo te 552km ktore rzekomo bylo.
Mnie średnio, ponieważ ciężko było na autostradę w ogóle trafić.
>> Ależ kombinujesz - daj jakieś dane o ruchu na bramkach.
>
> nie dam bo nie mam. Ale jesli jest 8 czynnych bramek i kolejka do nich - to
> ruch jest.
Ale jaki ruch? Ciężarowy, osobowy? Tego, że ruch jest nikt nie neguje.
Podobnie jak ja nie neguję, że cena jest mniej więcej w porządku.
Problem tkwi w stosowanych rozwiązaniach - od samych bramek po system
elektroniczny.
>>> A tymczasem za 5mld zakupili nam kolejki :-(
>> Komu "nam"?
>
> No nam wszystkim.
Przecież twierdzisz, że ceny i system w zasadzie jest ok to w czym
problem?
Następne wpisy z tego wątku
- 31.08.12 11:44 WildS
- 06.09.12 10:27 w...@h...com
- 06.09.12 11:12 J.F
- 06.09.12 23:01 w...@h...com
- 06.09.12 23:15 RoMan Mandziejewicz
- 07.09.12 01:20 J.F.
- 07.09.12 01:37 J.F.
- 07.09.12 08:48 RoMan Mandziejewicz
- 07.09.12 10:04 Michal Jankowski
- 07.09.12 11:44 J.F
- 07.09.12 12:12 J.F
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pożar parkingu w Luton
- gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
- Suchoń z Czeciej Drogi twierdzi że nie będzie podatków od AUT SPALINOWYCH
- przyszłość wg Muska
- pedał gazu bez linki
- Kolejny EKOLOGICZNY samochód na widok którego Cavallino dostaje WHHURRRIII ;-)
- Zakaz wjazdu samochodami na parkingi wielopoziomowe?
- Ładowarka CAT 994H
- elektryczna Norwegia
- Podnieś rękę!
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
Najnowsze wątki
- 2024-10-19 Warszawa => Software Engineer .Net <=
- 2024-10-19 Warszawa => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-10-19 Warszawa => Specjalista Helpdesk <=
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-18 Marsz niepodleglosci
- 2024-10-18 Pożar parkingu w Luton
- 2024-10-18 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-10-18 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-18 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-18 uwazajmy na haczyki w umowach
- 2024-10-18 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-10-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-10-18 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-10-18 Warszawa => Key Account Manager <=